Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Quizresultat 25.04.2008 med analyse

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Quizresultat 25.04.2008 med analyse

Her kommer resultatene fra fredagsquizen 25.04.08:

1. Hovedstyret av 1914, 66p
    2. I dårligste laget, Heltinner, 60p
    3. Abel Tasman, Gledespikene & Hurraguttene, 59p
    4. Tvangstenkerne, 58p
    5. Luscos, 57p
    6. Ben Cartwrights, 56p
    7. Besserwissers, 55p
    8. Piker, 54p
    9. Menn, Sixpack, 53p
    10. Øst for Enga, Forever Blowing Bubbles, Las Cocaratchas, Laget på Stiklestad, 51p
    _ _ _

11. Sotahjørnet, 49p
    12. Hardyguttene, Roccos Rassgym, Harry Quizna, Den Gode Bader En Ugle, 48p
    13. Papirtigrene, 46p
    14. Pål Sine Høner, Beutyschool Dropouts, 45p
    15. Bølermafiaen, 44p
    16. Looser Chicks, 40p
    17. Lebensraum In Eines Roza Gummibaat, 33p
    18. Tjottr 1A, 28p
    19. Laget som elsket Yngve, 26p

I forhold til resultatene som ble lest opp fredag kveld er det blitt gjort noen endringer:
    - Vi har godkjent alle svar fra 1860 til 1874 ift utgivelsesåret til ”Krig og fred” av Tolstoj. Dette fordi verket ble utgitt i perioden 1865-1869, ikke i året 1869 som vi hadde i vår noe mangelfulle fasit. Dette hadde den konsekvens at Papirtigrene, IDL og Hovedstyret av 1914 ble tilkjent ett poeng.
    - Papirtigrene hadde blitt feilrettet på et spørsmål, og er tilkjent ett poeng for det.

For øvrig gikk det meste bra, bortsett fra at vi ikke fikk gjennomført de musikkspørsmålene vi hadde forberedt – og måtte ty til nødløsninger hentet fra Bohemens rikholdige musikkdatabase.

En OMFATTENDE analyse av quizen finner dere her:

http://home.no.net/daggers2/quiz/quiz25042008.htm

Vi håper dere koste dere minst like mye som oss!

Morten og Line

Nobelprisen i quizanalyse

For Oksa som er vokst opp med kuleramma som sitt mest avanserte leketøy, så skal det ikke så mye tel for å imponere han, men quizanalysen tel MortenDokka og LinePike må uansett kvalifisere tel Nobelprisen i quizanalyse. Så snakker man på Høires landsmøte at unga er for dumme i dag, og ikke kan matematikk? Det vi kunne, som vokste opp i spekesild- og hestelorttida, fikk jo lett plass i et fingerbøll. I dag veit unga mer enn det en professor visste for femti år sida. Verden går framover. Quizanalysen tel MortenDokka og LinePike beviser det!
    Oksa
    (fossil)

Comment

fredagen

Hei, ikke for å være petimeter, men det er Hjørnet i baren/luscos eller Luscos/hjørnet i baren. Forresten fornøyd med resultatet. Takk til Line og Morten

Comment

Lagnavn er lagnavn

Originally posted by hjørnet View Post
        Hei, ikke for å være petimeter, men det er Hjørnet i baren/luscos eller Luscos/hjørnet i baren. Forresten fornøyd med resultatet. Takk til Line og Morten
        I så fall vil jeg foreslå at man angir "Hjørnet i baren/luscos" eller "Luscos/hjørnet i baren" som lagnavn - ikke bare Luscos..

Morten
        -petimeter

Thank God It\'s Barry Barry

Comment

lagnavn er lagnavn

Sorry sikkert min feil, men i 1 omgang skrev vi Hjørnet i Baren /Luscos og ble da også lest opp som Luscos....Jeg vil vel egentlig bare ha poengene mine jeg da
          kjersti
          ikke bare petimimeter, men plagsomt kverulerende

Comment

Working...
          X