Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Quiz fredag 7. november

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Quiz fredag 7. november

Turneringsledelsen på Bohemen har gjentatte ganger gjort det klart at quiz skal være moro. Definisjonen av "moro" varierer sikkert. Selv ble jeg tidlig fortalt at moro er "øl, fitte og hornmusikk", og har siden delvis og med meget varierende hell forsøkt å følge denne definisjonen. Quizmaster-kollega Arne Tvangstenker har sin definisjon av moro som han som følge av tvangstanker ikke vil oppgi.

Nok om det. Det blir quiz på fredag, og quizmasterne vil gjøre et tappert forsøk på å gjøre det moro.
    Christian Flermoe

IDL

- men etter at Brumm har tenkt seg om litt, legger han til for å ikke virke grådig: "Men det er ikke så viktig med hornmusikken"

Comment

det er jo vanskelig å være uenig i definisjonen til Christian. skjønt, hornmusikk er ikke noe krav for å ha det gøy;-)

erik, gleder seg!

Comment

Hornmusikk hører hjemme på 17.mai, og kun da.
        De andre bestandelene derimot...

Men hva med vin, kukk og hornmusikk?
        Damer og homser bør jo få sitt de også.

KjellG.
        Tenker på alle.

Comment

Tause Arne...

...er klar med debutnerver og en haug kjipe spørsmål. Mange av spørsmålene vil dreie seg om Sandnes Uldvarefabrik og konjunktivformer på ulike språk. En tur innom favorittlandet Transdnjestr blir det nok også.

Da jeg selv er kjent for mine utagerende mishagsytringer, regner jeg det som en selvfølge at jeg blir korsfestet.

Mea culpa, memento mori - og velkommen skal dere være.

Comment

Working...
          X