Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Resultater 7. november

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Resultater 7. november

Her er resultatene, med noen små endringer. G & H ble rettet til 61 poeng, men 60 var det riktige. Hovedstyret fikk ett poeng til for sine seksualfantasier. I tillegg ble Hjørnet i baren trukket et poeng (musikkinstrument er ikke presist nok for djembe) og Roccos rassgym fikk ikke godkjent at Haarde er Islands president (da presidenten heter Olafur Ragnar Grimsson).

Dermed ble det mye trangere om plassen (men Kjell er vel fornøyd med antall lag som fikk poeng…):

1. IDL, Besserwissers, Glede & Hurra, Hovedstyret 60 poeng
    2. Tvangstenkerne 59 poeng
    3. Harry Quizna, Sixpack, Hjørnet i baren 58 poeng
    4. Piker, Heltinner, Roccos rassgym 55 poeng
    5. Abel Tasman, Las cucarachas 53 poeng
    6. Beautyschool dropouts 52 poeng
    7. Papirtigrene 51 poeng
    8. Eli Hagen 48 poeng
    9. Hardyguttene, Stiklestad, Menn, Øst for Enga 47 poeng
    10. Sotahjørnet, Hannes høye mørke 45 poeng
    11. Ben Cartwrights 43 poeng
    12. Den gode bader en ugle 40 poeng
    13. Bølermafiaen 35 poeng
    14. Kongen og smoking 28 poeng

Takk for oss. Klager kan sendes til FFF (Forum for fåreskaller).

Analyse følger forhåpentligvis.

A

Bongene...

...gikk til Glede/Hurra, Kongen og smoking og Roccos rassgym.

Comment

Ikke glem bongene som ble til overs, som gikk til the Cartwrights.
      Kongen og smoking var nemlig bare to.

KG.
      Følger med.

Comment

Kudos til mannen med mikrofonen på Bohemen forrige fredag. Det er liksom noe trygt over Tvangstenker-Arne. Ikke spektakulært. Ikke glamorøst. Men trygt. Man veit liksom at det blir levert solid vare. Jeg får på mange måter klare vibber til Terje Storli. Dere veit puddelrockeren som trakterer bassen i Stage Dolls. Mannen kan sitt fag der han serverer bassganger som får genitalier til å skrumpe seg - men et og annet splitthopp på de litt ynkelige røykebeina til tross - det blir aldri spektakulært sceneshow ut av det. Så også med Quizmaster Arne. Det er stødig. Det er underholdende. Men for glamfaktor må man gå et annet sted. Sånne quizmastere kan jeg like.

Selv hadde jeg det ihvertfall alle tiders forrige fredag. At jeg riktignok befant meg på en helt annen kant av landet gidder jeg knapt å nevne.

Comment

Working...
        X