Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Dansk TV2 drar i gang en fotballversjon av Tour-manageren. Spørsmålet er derfor om det blir en Bohemenliga slik det blir under Touren igjen, ikke sant Vaskeball?
Forøvrig; jeg synes det er for teit med 8 bytter. Det blir liksom ikke så mye poeng i å tippe hvilke lag som når langt på forhånd. Jeg foreslår at man holder seg til de 4 gratisbyttene man har til rådighet.
Jeg er usikker, men når jeg trykker på "Inviter venner" og leser den standardmailen som ligger der, så ser det ut som om dere er nødt til det. Jeg skal prøve å sjekke det opp i morgen.
> Jeg er usikker, men når jeg trykker på "Inviter venner" og leser den standardmailen som ligger der, så ser det ut som om dere er nødt til det. Jeg skal prøve å sjekke det opp i morgen.
---------------------------
Hvilken "i morgen" er`e snakk om her`a??
Jeg er jo blind på det ene øyet, men jeg klarer ikke å se hvor jeg melder meg på Bohemenligaen. Ikke med det øyet som funker engang!
Må man kanskje opprette hold før man kan melde seg på?
Det ser ut som man er nødt til å opprette lag og betale for managerpakka (30 danske spenn). Hvis du fortsatt ikke får meldt deg inn etter det, så legg igjen e-postadressa du bruker på tv2.no, så sender jeg invitasjon (det kan vi jo egentlig prøve uansett.)
Hmmm.. Jeg ser at du angriper meg i en klassisk Rosenborgformasjon. Men med de angriperne dine så holder det med 3 forsvarsspillere (egentlig er 3 overkill, men systemet nekter meg å gå ut i 2-4-4.)
Comment