Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tilbakemeldinger, ideer, ønsker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tilbakemeldinger, ideer, ønsker

Siden alle andre tråder er slettet vil jeg gjerne ha alt dere måtte ha av tilbakemeldinger på forrige nummer, numrene så langt, i tillegg til ønsker og ideer framover.

Hva bør vi bli bedre på, hva funker bra og hva funker ikke i det hele tatt?

Mats, redaktør

Re: Tilbakemeldinger, ideer, ønsker

Ønske:

Hvordan jobber klubben med sesongkort og å promotere kampene våre under sesongen.

Blårøde brødre

Comment

Mer intj/repotasjer med gamle spillere...

Det synts jeg er int ihvertfall...

Og kanskje litt hva ALLE på Valle gjør...

Tenkte da på admin der oppe..

Og kanskje hva spillerne tenker på CL, hvis vi greier å kvale dit...

Mye penger på spill da, og ikke minst GOD motstand http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Toy s

Comment

Hva med en tidenes flopp kåring http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif
        You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Eller kanskje en mimreart om gamle dagers klanen, med selveste meg og et par til av de gamle http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif?

Vi greide å lage stemning selv om vi var 30 - 40 stk oftes vi, bare for å ta ett ex...

Toy s

sangfugl enda, 20 år etter

Comment

Hva med kjøp/salg tjeneste av 'Engarelaterte produkter som gamle kampprogrammer, drakter, skjerf m.m.?

Comment

Kryssord vil jeg ha...

Og flere konkurranser

Comment

Noen lengre reportasjer om hendelser som har satt sine spor i vålerenga/klanen. F.eks:

- brannen i Vålerenga kjerke (hva startet brannen, bilder fra brannen, hvorfor sangen er blitt så kjær for vålerenga, hadde kirken noen verdi for vålerenga før brannen?)

- XXX (Hva er egentlig grunnen til dette hatet, ikke alle nye som kjenner til dette)

- i anledning grønt i våre nye drakter en artikkel om hvordan Idrætspartiet Spark ble til Vålerengens idrettsforening, så kan folk forstå hvorfor fargen kommer inn i drakten

Og litt artigsider som:

- Hockey vs Fotball. Litt sånn FHM type, der en spiller fra hockeyen blir satt opp mot en spiller fra foppalen..

- Kunne jo også fått inn plakat (i feks 4xbladstørrelsen) i bladet. Ikke det at jeg selv kunne hatt den på veggen, da hadde dragen klikka. Men på skapene på skolen og jobben

Comment

Sitat: Den lør, 25 mars 2006 22:14 skrev Arc'teryx:

> Noen lengre reportasjer om hendelser som har satt sine spor i vålerenga/klanen. F.eks:

>

> - brannen i Vålerenga kjerke (hva startet brannen, bilder fra brannen, hvorfor sangen er blitt så kjær for vålerenga, hadde kirken noen verdi for vålerenga før brannen?)

>

> - XXX (Hva er egentlig grunnen til dette hatet, ikke alle nye som kjenner til dette)

>

> - i anledning grønt i våre nye drakter en artikkel om hvordan Idrætspartiet Spark ble til Vålerengens idrettsforening, så kan folk forstå hvorfor fargen kommer inn i drakten

>

> Og litt artigsider som:

>

> - Hockey vs Fotball. Litt sånn FHM type, der en spiller fra hockeyen blir satt opp mot en spiller fra foppalen..

>

> - Kunne jo også fått inn plakat (i feks 4xbladstørrelsen) i bladet. Ikke det at jeg selv kunne hatt den på veggen, da hadde dragen klikka. Men på skapene på skolen og jobben

>

------------------

Syns det det der høres bra ut, jeg vil også få noe av det i bladet

Comment

Engahistorie selger alltid bra, det liker jeg godt ihvertfall..

Og vi har MYE å ta av http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif)

Ellers er bladet godt lesandes nå også..

Ros til folkene bak bladet..

Toy S

stiller gjerne opp som midtsidegutt hvis int http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif)

Comment

Sitat: Den søn, 26 mars 2006 18:53 skrev Toy S:

>

> Toy S

> stiller gjerne opp som midtsidegutt hvis int http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif)

----------------------------------------------

Som gode gamle midtsidepikken i KR? http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Espen

-vil ha intervju med Toy!

Ei kasse, er passe!!

Comment

Jeg syntes noen av de gamle gode Vål'enga hockey gutta fortjener noen sider i magasinet jeg! Nå henta de nok en bøtte og det bør ikke gå ubemerket forbi.. Tenker spesielt på Øysten Olsen, helt i hockey'n i mange år nå..Kunne vært kult å lese hva han syntes om klanen,hvilke føleser han har for Vålerenga og mange andre gode spørsmål.. Stå på !
                        Mua Panettaa

Comment

Skulle gjerne hatt noen større plakater av tifoer. Hadde gjort seg med plakat av f.eks 2003-tifoen borte mot Lyn på jobben..

Comment

Sitat: Den lør, 01 april 2006 18:43 skrev Jaffa:

> Skulle gjerne hatt noen større plakater av tifoer. Hadde gjort seg med plakat av f.eks 2003-tifoen borte mot Lyn på jobben..

--------

Idéen _støttes_!

Hvis utgiftene blir større, så skru gjerne opp prisen for et evt. "plakatnummer".

Comment

Jeg savna "hjemme hos" i det mye magasine, håper dere fortsetter med det...

Bortsett fra det er jeg storfornøyd
                              VB

Comment

Working...
                              X