Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Nytt magasin

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nytt magasin

Noen av dere skal nå ha fått siste Vål'enga Magasin, med Rune Lange på coveret. Kom med tilbakemeldinger, ris og ros, ideer til kommende nummer, etc etc etc.

Mats, redaktør

Re: Nytt magasin

Oooooh, gleder meg til å åpne postkassa hjemme. Endelig noe annet regninger å se frem til!
    mvh

Ogni M

Comment

Har bare fått tid til å lese Rune Lange delen, bra intervju det.

Ikke noe "Hjemme hos" Denne gangen?

Comment

Når ble de sendt ut?
        "Tøffe gutter trenger også hudpleieprodukter"

Comment

Sitat: Den fre, 21 juli 2006 15:41 skrev Sasukhan:

> Har bare fått tid til å lese Rune Lange delen, bra intervju det.

> Ikke noe "Hjemme hos" Denne gangen?

Nei, Golden var jo i Tyskland under fotball-VM. Regner imidlertid med at vi får det til i neste nummer igjen.

Comment

Sitat: Den fre, 21 juli 2006 16:07 skrev Kenneth:

> Når ble de sendt ut?

Det skal i hvert fall være i postkassa di i dag eller i morgen.

Comment

har fått lest igjennom én gang og som alltid er det ypperlig!

evig bra artikkel om roberts som ga meg en god latter:

"Det gikk unna mellom Sandefjords Tom Kristoffersen og Vålerengas Glenn Roberts i matchen forrige dagen. Det endte med en noe sen takling fra Roberts, som resulterte i at Kristoffersen tok opp ballen, holdt den foran Roberts og sa "DETTE er ballen!".

Roberts sit svar går til historiebøkene om Vålerenga: "Jeg veit det. Jeg scora me'n nå nettopp."

jeg lo så jeg grein! endelig en skikkelig bohem som har det i kjeften! =D

også visste jeg ikke at Thomas Steen (Sjarmørskolen-Thomas) også var journalist i magasinet?

man lærer noe nytt hver dag! =)
              Forskere har lenge forsøkt å finne forklaringen på at LSK ikke har noe casualsmiljø. Svaret kom denne uka, EPA og Domus fører visstnok ikke merkeklær...

Comment

Jeg har ikke fått mitt Magasin ennå.... http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_sad.gif

Men regner med det kommer på mandag.

Deppa! Intet Magasin, og tap mot pannebåndsgeriljaen....

Harriet
                Demokrati i praksis er som tre ulver og en sau som stemmer over hva de skal ha til middag.

Comment

Jeg trodde man skulle få Magasinet hjem i posten før det var tilgjengelig for andre når man er abonnent? Jeg så det ble solgt på Lyn-kampen på lørdag, og at det var i Narvesen på mandag før jeg selv fikk den i posten..

Er det sånn det skal være, eller har det bare blitt forsinkelser denne gangen? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Forøvrig må jeg si jeg lo så jeg hylte av repotasjen om medarbeideren deres som deltok på en Enga trening http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

Veldig bra skrevet!
                  If words could kill - I`d spell out your name

Comment

Mitt magasin kom på fredag i posten
                    Blårøde brødre

Comment

Meget bra lesestoff som vanlig! Mange morsomme artikler og fett at dere har begynt med litt general fakta om foppal. Jeg tenker på artikkelen om soneforsvar. Det kan godt trengs litt mer foppalkunnskap på tribunen også http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Har vel aldri blitt skuffet av et eneste magasin, bra dere holder koken.

At Magasinet klarer å få med seg litt fra innsida både på Valle og i spillergruppa, gjør magasinet enda mer leseverdig.

-Fredrik, Ære Være Vål'enga Magasin!
                      Mitt legeme er hellig - min lever lagd av stål!

Mine legger lagd av foppal og min hjerne lagd av kål!

Comment

Etter min mening var dette det beste nummeret i magasinets historie. Særlig likte jeg artikkelen om hvordan Enga, og andre klubber, tar i mot utenlandske spillere. Interessant!

Harald

Comment

Når er det egentlig de sender ut premier fra magasinet?

Comment

Working...
                          X