Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Årets andre Vål'enga Magasin ute nå!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thorbjørn
    replied
    Originally posted by Sindre L View Post
    har bare et spm her. jeg abonnerer på magasinet og 6 utgaver (noe som jeg antar er i året) . hvis dette er andre utgave, får de andre tid til å komme innen sesongavslutningen da, eller hvordan funker det?
    Du betaler for det du får, seks utgaver.

De siste fire årene har magasinet kommet ut med 3-4 utgaver per sesong.
    I 2011 har vi planlagt en utgave til, sesongavslutningsnummeret som da vil komme ut først i desember grunnet den bisarre terminlista i år med siste serierunde 27. november

Mvh Thorbjørn

Leave a comment:

• Sindre L
    replied
    har bare et spm her. jeg abonnerer på magasinet og 6 utgaver (noe som jeg antar er i året) . hvis dette er andre utgave, får de andre tid til å komme innen sesongavslutningen da, eller hvordan funker det?

Leave a comment:

• miguel
    replied
    Syns det var mye som var bra i dette magasinet. Tilbake meldinger har jeg gitt magasinet pr.mail!

Stå på!

Mikkel

Leave a comment:

• Thorbjørn
    started a topic Årets andre Vål'enga Magasin ute nå!

Årets andre Vål'enga Magasin ute nå!

Vål'enga Magasin lander i abonnentenes postkasser denne uka, og kommer i salg på Sjappa og på Narvesen fra fredag. Selges også på kampen mot RBK søndag, husk å ta med en femtilapp da

Her er hva som står på menyen denne gangen:

- Portrettintervju med Fredrik Stoor.
    - Truls Haakonsen taler
    - Odd Skarheim oppdaterer oss om stadionsutbyggingen
    - Intervjuer med medisinsk koordinator Eirik Bjærke, Freddy, Benjamin Dahl Hagen, Isaac Boakye, og Nicolai Næss
    - Kjetil Siem får så hatten passer av Christian Kjellsen
    - Pilsligaen: Vårt panel har testet ti øl fra tippeligabyer
    - Drømmelaget til Jo Bergsvand
    - Full statistikk og spillerbørs for sesongen så langt samt historisk statistikk
    - VIF 1952-1958
    - 9 år gamle Jonas skriver om sin drømmedag da VIF møtte Liverpool

Du kan også gå inn på www.valenga.no og kjøpe abonnement til skarve 269 kroner for seks utgaver. Her kan du også kjøpe gaveabonnement til en Vålerengavenn.
Working...
X