Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spør Ronny

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Spør Ronny

Hvordan føles det å komme opp i andre etsje på McDonalds på Ullevaal og se et 3x3 meters bilde seg selv i duell mot Ronaldo?

(For meg som VIF-supporter føles det som noen heller varm og deilig kakao i blodårene mine på HV-øvelse i 20 blå, men jeg vil gjerne høre hvordan det er for deg..)

Comment

-Hva slags tyggismerke er det Sir Alex tygger så jævlig på hele tida?

-Kristin Halvorsen eller Siv Jensen?

-Grill eller Wiener?

-Bensin eller diesel?

-Asia Carera eller Liv Ullmann?

http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_confused.gif

-flygind

Comment

Hva synes du er best med Klanen?

Føler du at vi i Klanen har støttet dere nok igjennom tunge deler av denne sesongen?
        Vi svikter deg aldri Vål\'enga;D

Comment

Hva mener du er Petter Myhre`s beste egenskap(er)?
          FULL PAKKE!

Comment

- Hvor mye inflytelse mener du supportere har på spilleres valg i forhold til å komme til en klubb, forlate en klubb eller forlenge karrieren sin selv om spilleren egentlig planla å legge opp?

- Hvilke grep mener du VIF må gjøre gjennom de neste 5 år for å sikre ett liv i toppen av norsk fotball?

- Hvilke endringer/forsterkninger mener du trengs for at VIF skal ta steget fullt ut i Europa?

- Som spiller, har du noen synspunkter på publikums deltagelse fra tribuna?

- Supportere har konstant meninger om spillere og lagets prestasjoner. Er dette gjensidig? Hva savner du evt. fra Klanen og Engas øvrige supporterskare?

- Jeg har full forståelse for at det er mye morsommere å spille i Norge enn England. Målt i det metriske system, hvor mye bedre synes du det er?
            www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
            Glemmer passordet mitt...

Comment

- Har du også fått røkelaks i gave av Jarle Moheim ? Han United-galingen fra Årdal som har gress fra Old Trafford hjemme i stua.

- Tror du Lillestrøms kollaps i årets sesong kom som et resultat av at John Arne Riise gikk offentlig ut med sin støtte til klubben ?

- Stemmer det gamle Tønsbergryktet om at du og Helge Hammerlow Berg, kun iført boxershorts, utkjempet en fektekamp på Slottsfjellet for å vinne Aqua-Lenes gunst ?

- Hva er ditt forhold til den gamle Einar Rose slageren

"Johnsen går videre" ?

Comment

Working...
              X