Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Drakta

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Drakta - X'er

Drakta blir jo et aldri så lite samleobjekt da.

Comment

Sitat: Den ons, 07 juni 2006 21:05 skrev Ære Være:

> Jeg for min del skal vente helt til det kommer inn drakter uten reklame på ryggen, og det kan ta sin tid.

>

> Mvh stefan

Siden det er bestemt att alle drakter solgt igjennom Sjappa skal ha ENTRA på ryggen, så kan du jo vente både vinter og vår.

det er vel snart to år siden sist drakt uten reklame på ryggen ble solgt i Sjappa.
      Har du traktor og ljå holder du med lsk

Har du ØL og er GLA holder du med VÅLENGA

Comment

Sitat: Den ons, 07 juni 2006 23:35 skrev VIFpatriot:

> Drakta blir jo et aldri så lite samleobjekt da.

på en maåte ja, på en annen måte nei.

ja fordi det er feil på den. nei fordi det faktisk finnes 5000 eksemplarer av den. ganske mange drakter med tanke på at vi er rundt 10 000 medlemmer i klanen...

Comment

Sitat: Den ons, 07 juni 2006 20:55 skrev nada:

> noen som har kjøpt?

>

> har et lite dilemma med å kjøpe drakt nå, som jo ikke er det "ordentlige" drakta, eller å vente i år og dag på nike, og kjøpe en drakt til sesongavslutninga. den ordentlige drakta koster jo tross alt 699

>

> noen andre som tenker sånn, eller er jeg bare gjerrig/blakk?

Hvis det blir sånn som tidligere år vil drakta bli brukt i to sesonger, så jeg hadde venta. Da får du en nydelig drakt du kan bruke HELE neste sesong http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Jeg var så heldig at jeg fikk tak i en av de få "riktige" draktene som ble laget, men jeg hadde definitivt venta hvis ikke jeg hadde den allerede. Da er det bedre å bruke en fra tidligere år hvis man har.

Comment

Sitat: Den tor, 08 juni 2006 01:18 skrev lobster:

> Jeg var så heldig at jeg fikk tak i en av de få "riktige" draktene som ble laget, men jeg hadde definitivt venta hvis ikke jeg hadde den allerede. Da er det bedre å bruke en fra tidligere år hvis man har.

ja, jeg tror jeg gjør det du sier der, å bruker en gammal så lenge. men jeg ser ikke bortifra at det kan forekomme et impulskjøp nedi sjappa når jeg henter billett en gang

Comment

Når i "neste uke" kommer XX(X)L i Sjappa??

1965,1981,1983,1984 og 2005!!

1980,1997 og 2002!!

Comment

Working...
              X