Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Oppdatering salg av billetter mot lyn i kveld?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oppdatering salg av billetter mot lyn i kveld?

Kan dere oppdatere hvor mange billetter det er igjen i svingen etter stengetid? Planen er å kjøpe på ullevaal før kampen i morgen, og at det ikke vil være noe problem?

Originally posted by vif-cb View Post
    Kan dere oppdatere hvor mange billetter det er igjen i svingen etter stengetid? Planen er å kjøpe på ullevaal før kampen i morgen, og at det ikke vil være noe problem?

Sikkert masse billetter igjen, skulle det bli utsolgt er det bare å kjøpe i VG-øvre...
    Selv om lyn mener det blir utsolgt så tipper jeg det ikke kommer flere enn ca 15 000 altså "kun" 8000 tomme stoler denne gangen...
    www.tsbudbil.no

Comment

Er spent på dette selv. Har neppe mulighet til å komme til Sjappa før rundt 17 i dag, og håper innerlig å få tak i en billett til BendIt Øvre.

Comment

Originally posted by Marsh View Post
        Er spent på dette selv. Har neppe mulighet til å komme til Sjappa før rundt 17 i dag, og håper innerlig å få tak i en billett til BendIt Øvre.
        Hele bendit er definert som ett felt, altså førstemann til mølla i hele svingen.

Comment

Joda, er klar over det. Jeg er bare spent på om det er igjen billetter til BendIt Øvre i Sjappa i 17-tida...

Comment

Poenget mitt var at det er ikke forskjell på billettene til øvre og nedre.

Comment

Å ja. Da er jeg med. Vel, da øker jo sjansene for at det er igjen billetter, ja. *phew*

Comment

Originally posted by Marsh View Post
                Joda, er klar over det. Jeg er bare spent på om det er igjen billetter til BendIt Øvre i Sjappa i 17-tida...

Hele Bendit tar ca 5500, som du vet er det ingen forkjell på øvre og nedre.
                Garantert billetter igjen.
                www.tsbudbil.no

Comment

Working...
                X