Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Forhåndssalg av billetter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Forhåndssalg av billetter

Vet at dette ble tatt opp i en av kamptrådene fordi folk har problemer når de skal kjøpe billetter på forhånd. I fjor, med billettluka, var det aldri noe problem å kjøpe billetter på forhånd og hente dem ut på Narvesen/7-eleven, eller bare gå rett på kioskene å kjøpe billettene der.

Nå til Godset-kampen ville jeg kjøpe billetter på nettet for første gang i år, fra billettservice. Men nå var eneste muligheten å skrive ut billettene selv. Jeg har ikke printer hjemme, og har derfor tidligere tatt med referansenummeret når jeg skulle hente ut billettene. Det går ikke lenger

OK, da var det bare å dra på 7-eleven i dag, med der hadde de ikke mere papir til billettskriveren... Så til nærmeste Narvesen, hvor selveste innehaveren skulle hjelpe meg med 4 billetter til Bend-it nedre. Men det var ikke enkelt. For på hans skjerm var det ingen tribunenavn, bare noen forkortelser og feltnavn. Jeg fikk se skjermen selv, og ut fra litt resonnement tok vi sjansen på at det kunne være BE felt K som var Bend-it nedre. Det stemte Men som han sa så skjønte han ingenting av systemet selv. Så nå har jeg billetter som det riktignok står BENDIT og UNUM/NEDRE på, men det står også Rad: K og Plass: 21675 osv.

Det hadde kanskje vært en ide å åpne for at man kan få et referansenummer når man bestiller på nettet. Det gjør det mye enklere når man skal hente dem ut. Samtidig er det uholdbart at betjeningen på kioskene egentlig ikke kan hjelpe deg som kunde fordi systemet ikke baserer seg på tribunenavn, men på koder som ingen skjønner noe som helst av.

Det er jo en stor fordel for VIF at folk kjøper billetter på forhånd, man blir jo også premiert for det. Skulle jeg kjøpt de 4 billettene på stadion i morgen måtte jeg ut med 80 kr mere enn jeg betalte for billettene i dag. Nettopp derfor burde forhåndssalget oppleves som enkelt og smidig for kunden.

Sessongkort
    kjøpes - betales - mottaes i Sjappa

Comment

Originally posted by batman View Post
      Sessongkort
      kjøpes - betales - mottaes i Sjappa
      he-he, joda, funker bra når man bare har seg selv å tenke på. I snitt selges det sikkert minst 5000 enkeltbilletter til hver kamp, så det burde vært gjort en kvalitetssjekk av salget på Narvesen og 7-eleven.

Comment

Originally posted by Pondus View Post
        Vet at dette ble tatt opp i en av kamptrådene fordi folk har problemer når de skal kjøpe billetter på forhånd. I fjor, med billettluka, var det aldri noe problem å kjøpe billetter på forhånd og hente dem ut på Narvesen/7-eleven, eller bare gå rett på kioskene å kjøpe billettene der.
        Snodig, for de gangene jeg bestilte billetter gjennom billettluka og skulle hente disse på narvesen og 7-eleven for et par år siden (altså før jeg innså det praktiske i å ha sesongkort) så var det gjennomgående problemer - billetter som de ansatte ikke fant igjen da jeg oppga referansenummer, billetter som var registrert som allerede hentet osv osv...
        Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by Skrible View Post
          Snodig, for de gangene jeg bestilte billetter gjennom billettluka og skulle hente disse på narvesen og 7-eleven for et par år siden (altså før jeg innså det praktiske i å ha sesongkort) så var det gjennomgående problemer - billetter som de ansatte ikke fant igjen da jeg oppga referansenummer, billetter som var registrert som allerede hentet osv osv...
          Har aldri opplevd de problemene selv. Har jeg hatt med referansenummeret har jeg alltid fått billettene. Men nå har man ikke den mulighten lenger, og må bare satse på at betjeninga kan hjelpe deg med billetter, noe dem har svært dårlige forutsetninger for å gjøre med et system som ikke er knyttet til tribunenavn.

Comment

Working...
          X