Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Oversikt over DVDer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oversikt over DVDer

Hello godtfolg!

Jeg har et par spørsmål angående tilbudet til shopen deres. Er ikke Engen-supporter selv, men jeg får besøk av en fra England i sommer og i den forbindelse lurte jeg på om dere har DVDer å tilby på shopen ved Oslo S. Sammen kjenner vi en fra USA som er spesiellt intresert i fotball som har valgt Vålerenga som sitt favorittlag, men har dere filmer som egner seg for engelsktalende? Går det i det hele tatt an å spille av filmene i deres region?

Har søkt litt og de jeg har funnet er sesong-DVDen fra 2004, Klanens DVD fra 2005 og en historie-DVD. Er sistnevnte tekstet på engelsk eller noe? Hvordan er denne Klanen DVDen? Er det mest dialog på norsk, eller er det stemningsbilder som en utabygds kan glede seg over?

Noen som kan anbefale noe å sende over Atlanteren?

Ingen som kan anbefale filmer for en med dårlig øre for norsk? Klanens DVD fra 2005 høres jo grei ut, men er det mye norsk dialog eller er det mest stemningsbilder og kampbilder (?). Er den i det hele tatt i salg på sjappa deres?

Comment

Det finnes en rekke filmer som omhandler Klanen og Vålerenga. Personlig er mine fovoritter Sesong dvd-ene fra 2004 og den fra 2005. I disse er er det bare bilder fra kampene, og ikke så mye prat. Prøv å unngå klanens filmene, hehe. Amerikaneren vil ikke fortså all verden. Men hvordan har det seg at denne mannen holder med enga?

Comment

Takk for svar!

Joda, det har seg sånn at han misunner Norge (!) og vår fotballkultur, hvordan vi har billige og enkle reisealternativer og lette tilgjengelige baner og bilettsystemer samt en stor prosent fotballinteresse i landet. At jeg er såpass opptatt av norsk fotball og har mange reisedager i året har smittet over på han, som liker litt mindre ligaer istedetfor lag som alle andre liker. Og siden jeg holder med RBK valgte han dere da VIF vant serien i 2005.

Regner med at det blir sesongfilmen fra 05 med andre ord, hvis den fortsatt er i salg. Kunne vært ordentlig ond og latt han få gjennomgå sesongavslutningen 2004, men det gidder jeg ikke :P DVD-en har riktig regionalkode og sånn, right?

Comment

Working...
        X