Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sjappa søker etter lokale

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sjappa søker etter lokale

Fra sjappesjefen, se også klanen.no:

Som beskrevet i et av årets første Klansrop, vurderes det å åpne en liten sjappe i tilegg til den på Oslo S.

Lokalene skal i hovedsak ligge slik tilgjengelig at man kan parkere utenfor døra og løpe inn og kjøpe en billett, drakt eller hva det måtte være. Tanken bak en eventuelt ny sjappe er litt som den originale Sjappa i Storgata/Hausmanns gate, med begrensede åpningstider (f.eks 12-15/16 noen dager i uka). Resten av konseptet kommer vi tilbake til.

Budskapet nå er:
    Har du selv, eller kjenner du noen som har, lokaler på 10-20 kvm, som ligger lett tilgjengelig med bil? Gjerne i området Vålerenga eller andre passende steder.
    Kan du svare JA på dette, send en mail til "frode att sjappa dott net" sporenstreks!
    Beaker

Originally posted by Beaker View Post
    Fra sjappesjefen, se også klanen.no:

Som beskrevet i et av årets første Klansrop, vurderes det å åpne en liten sjappe i tilegg til den på Oslo S.

Lokalene skal i hovedsak ligge slik tilgjengelig at man kan parkere utenfor døra og løpe inn og kjøpe en billett, drakt eller hva det måtte være. Tanken bak en eventuelt ny sjappe er litt som den originale Sjappa i Storgata/Hausmanns gate, med begrensede åpningstider (f.eks 12-15/16 noen dager i uka). Resten av konseptet kommer vi tilbake til.
    Syns det er veldig positivt at de prøver å få en ny butikk. 2 butikker syns jeg er helt perfekt!

Comment

Hadde vært glimrende å fått til et lite lokalet ved siden av Bohemen da?

Comment

Originally posted by enga View Post
        Enig. Men er ikke så bil vennlig.

Hva med noe oppe ved valle?

Comment

Originally posted by OleC View Post
          Enig. Men er ikke så bil vennlig.

Hva med noe oppe ved valle?
          Nei, men det var vell ikke det der den første sjappa lå heller.

Comment

Sjappa etterspør vel spesielt etter et relativt bilvennlig sted når det skrives:
            - Lokalene skal i hovedsak ligge slik tilgjengelig at man kan parkere utenfor døra og løpe inn kjøpe en billett,drakt eller hva det måtte være.

Ser for meg at dette nødvendigvis ikke havner midt i sentrum men miligens ved en av innfartsårene...
            www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
            Glemmer passordet mitt...

Comment

Nei men er vel det som er poenget med denne sjappa nr 2.

De etterspør jo et bil vennlig lokale. Noe jeg vil verdsette veldig Flere ganger man bare skulle svingt innom og hatt noe. Noe som ikke er så lett på oslo s.

Comment

"Tanken bak en eventuelt ny sjappe er litt som den originale Sjappa i Storgata/Hausmanns gate, med begrensede åpningstider (f.eks 12-15/16 noen dager i uka). Resten av konseptet kommer vi tilbake til."

Defor jeg kom innpå at det ikke var så veldig lett å parke ved den gamle sjappa heller.

Comment

som nevnt, det viktigste med sjappe nr to er at den skal enkel adkomst med bil, og kostnadsmessig så passer det også bedre og komme litt ut av sentrum.
                  Tanken med butikk 2 er og dekke behovet for de som ønsker og løpe inn og hente seg ett skjerf,billett etc....
                  Vi ser at noen av de kundene har blitt borte på Oslo S (mange andre har kommet til) derfor ønsker vi og teste dette hvis vi finner noe som passer.
                  Har allerede fått inn 4-5 tips som vi skal sjekke ut...men fortsett og se opp for lokaler

frode

Comment

Sikkert et drit dårlig forslag, men fyrer løs jeg.

Hva med å bruke de mest besøkte bensinstasjonene i Oslo? Lage en avtale med dem at de bruker en liten del av "butikken" sin til å ha engautstyr. Bare et forslag.

Comment

Sikkert et drit dårlig forslag, men fyrer løs jeg.

Hva med å bruke de mest besøkte bensinstasjonene i Oslo? Lage en avtale med dem at de bruker en liten del av "butikken" sin til å ha engautstyr. Bare et forslag.
                      Det er jo en kjempe ide.. Problemet med sånne ideer at de dessverre sjeldent lar seg gjennomføre. Men kostnadsmessig og inntektsmessing er nok dette den lureste løsningen. Både for oss og de.

Comment

Det der ga meg ideen om nedlagte bensinstasjoner.
                        Nå om dagen la jeg merke til to nedlagte Statoil-stasjoner: Den i Munkedamsveien (Vika) og den på St. Olav... kanskje det er interessant?
                        mvh

Ogni M

Comment

Eller hva med den nederst i strømsveien/Enebakkveien?

Den er vel opptatt av et verksted eller noe, men det hadde kanskje vært det mest optimale. Hvertfall det med mest sjarm :-)

Comment

Helt enig!

Det vil være en fordel om Sjappa nr 2 er ved siden av Bohem hvis man glemmer et skjerf etc når man skal på bortekamp
                            Ja, jeg regner med at Sjappa nr 2 holder åpent like før avreise - det kan i alle fall bli svært lønnsomt for Sjappa å holde til der hvis man glemmer noe/behøver noen Vålerenga-effekter

Comment

Hvis enkel parkering er et krav, så faller jo området rundt Bohemen vekk.
                              Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Working...
                              X