Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Billetter VIF-PAOK

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Billetter VIF-PAOK

Hvorfor er det ikke mulig å kjøpe billetter til kampen på billettluka? Det har tydeligvis vært tekniske problemer noen dager, men nå er det i alle fall link til kampen, men det er ikke mulig å kjøpe billetter i den linken.

Originally posted by Pondus View Post
    Hvorfor er det ikke mulig å kjøpe billetter til kampen på billettluka? Det har tydeligvis vært tekniske problemer noen dager, men nå er det i alle fall link til kampen, men det er ikke mulig å kjøpe billetter i den linken.
    ...fordi billettluka.no ikke selger Vålerenga-billetter, det er det billettservice.no som gjør.
    Det går an å kjøpe billetter til PAOK-kampen der, men det er godt skjult og var inntil i dag ikke linket til fra klubbens sider; man måtte søke etter det. Nå er det linket opp fra banneret øverst på siden, men ikke fra nedtellingen til neste kamp.
    Her kan man kjøpe billetter.
    Last edited by Ogni M; 29.07.2009, 09:46. Reason: la til litt mer...
    mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
      ...fordi billettluka.no ikke selger Vålerenga-billetter, det er det billettservice.no som gjør.
      Det går an å kjøpe billetter til PAOK-kampen der, men det er godt skjult og ikke linket til fra klubbens sider; man må søke etter det.
      Noen som vet hvor mange billetter det er solgt? Hadde vært spennende å vite. Blir nok sikkert solgt noen billetter på stadion i morra også.

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
        Det går an å kjøpe billetter til PAOK-kampen der, men det er godt skjult og var inntil i dag ikke linket til fra klubbens sider; man måtte søke etter det. Nå er det linket opp fra banneret øverst på siden, men ikke fra nedtellingen til neste kamp.
        min leif, mente selvfølgelig billettservice. Problemet er at den linken sier "Billetter til arrangementet du ønsker, er ikke lengre i salg på internett."

Comment

Hei, mulig jeg må dra med meg en 3-åring imorgen for å få "lov" til og dra.

Hvor kjøper jeg billetter til da og hvor kan jeg kjøpe dem? Tenkte jeg da ikke skulle stå med Klanen for første gang i mitt liv så derfor litt dumme spørsmål kanskje.

På den annen side blir det kanskje god plass i Bend it uansett?

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
            Hei, mulig jeg må dra med meg en 3-åring imorgen for å få "lov" til og dra.

Hvor kjøper jeg billetter til da og hvor kan jeg kjøpe dem? Tenkte jeg da ikke skulle stå med Klanen for første gang i mitt liv så derfor litt dumme spørsmål kanskje.

På den annen side blir det kanskje god plass i Bend it uansett?
            Det er vel bare Hafslund nedre som er alternativet til Bend-it. Alle andre tribuner (unntatt VG nedre til PAOK-fans) er stengt. Billetter her http://www.billettservice.no/html/ve...and=ntf_no_vif eller ved stadion fra kl 1200 http://www.klanen.no/ NB! dette vet du kanskje, men barn under 5 år er gratis så jeg tror du ikke trenger å kjøpe billett til følget ditt

Comment

Takk for det, får se hvor vi ender opp.

Comment

biletter vif-paok

Får ikke kjøpt til bendit øvre! er det fullt?
                228

Comment

Kjøper du via Sjappa eller nettet? Billettene til Bendit øvre selges vel kun i Sjappa?

Comment

Billettservice er sikkert en kjempefin ordning, særlig for de som har PRINTER hjemme... herregud, er det så vanskelig å legge inn henting på Narvesen e.l?

Kan legge til at jeg var innom Narvesen isted for å prøve og handle men dama bak disken mente det var utsolgt over hele Hafslund... javel tenkte jeg og trodde ikke videre på henne så derfor dro jeg hjem for å prøve og bestille på nett.

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
                      Billettservice er sikkert en kjempefin ordning, særlig for de som har PRINTER hjemme... herregud, er det så vanskelig å legge inn henting på Narvesen e.l?

Kan legge til at jeg var innom Narvesen isted for å prøve og handle men dama bak disken mente det var utsolgt over hele Hafslund... javel tenkte jeg og trodde ikke videre på henne så derfor dro jeg hjem for å prøve og bestille på nett.
                      Høres for godt ut til å være sant at det er utsolg på hafslund... men hadde ikke gjort no..... på med sjerfet og mot kamp jeg drar

Comment

Nei utsolgt var det definitivt ikke, godt med albuerom på Hafslund.

Comment

Working...
                        X