Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Billetter til CL

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Billetter til CL

Hva skjer med billetter til CL-kampen. Har hørt at vi får 4-500 billetter, virker som om det er mange som skal dra nedover så det kan jo fort bli vanskelig å få billetter, og jeg gidder ikke dra på tur uten kampbillett. Noen som vet?
    -----------
    http://change.dossergame.co.uk/change_please/5891553/

Re: Billetter til CL

er det ingen som vet noe om billetter til denne kampen?? Det er ikke lenge til kamp, og det er veldig greit å vite om man fåt billett før man bestiller, spesielt siden klanen ikke setter opp egen tur
    -----------
    http://change.dossergame.co.uk/change_please/5891553/

Comment

Det kommer 250 billetter til Oslo, men vi vet ikke når. Den foreløpige informajsonen vi har blir lagt ut i morgen. Hold dere oppdatert på www.vpn.no og www.klanen.no.

Comment

Fra klanen.no

"Oppdatering: Billettene til Mlada Boleslav - VIF legges ut tirsdag 18. juli 09.00. Bare 250 billetter, selges bare til sesongkortinnehavere. Du må ha med pass for å få kjøpt billetter."

Comment

Re: Billetter til CL - Pass

Det står på klanen.no at man MÅ ha med pass. Allikevel våger jeg meg frampå med et spørsmål. Holder det med med passnummer?
          in Absinthia

Comment

"Husk både sesongkortene og passnummerne til de du skal kjøpe med billetter til. Uten sesongkort og passnummer ? ingen billetter." står det.

Comment

Ja, men hvis du leser teaseren på forsida så står det: "Du må ha med pass for å få kjøpt billetter."
              in Absinthia

Comment

Den var det jeg som skreiv, og jeg skal presisere bedre der nuh!

Comment

Working...
                X