Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

KlanenAirways

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• KlanenAirways

I forbindelse med PAOK kampen sendte jeg en mld til klanenairways anngående flyet de chartret neddover. Fikk tilbake meldinger med nyttig informasjon, og har i ettertid også fått meldinger om andre turer. Det er noe jeg syns er helt ok.

Men, nå idag fikk jeg flere like meldinger om dunjakker jeg kunne få billig (700kr) i sjappa.

Om det skal bli en "reklame-sms" for diverse produkter i sjappa så har jeg veldig lyst å melde meg av dette opplegget. Hvordan gjør jeg det?
    IKAROS

samma her....

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Er det ikke sånn at det er ulovlig med sms-reklame med mindre man har takket ja til det? Uten at jeg vet hva som ble takket ja til da man meldte seg opp, vel og merke. Greit å lese det med liten skrift og bla bla bla
      I'm yo huckleberry!

Comment

sorry den ble sendt til feil liste ...skriv bare stopp sjappa og send til samme nummer så er du av.
        Smsen du fikk i går var gratis

frode

Comment

Originally posted by frodev View Post
          sorry den ble sendt til feil liste ...skriv bare stopp sjappa og send til samme nummer så er du av.
          Smsen du fikk i går var gratis

frode
          det sto det også i smsen

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Jeg har ikke lyst å melde meg av, så lenge det fungerer som en infosms om turer ved senere anledninger, men de reklamemeldingene klarer jeg meg fint uten.

Men, var det en feil som ikke skjer ofte, så klarer man vel å leve med det.
            IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
              Jeg har ikke lyst å melde meg av, så lenge det fungerer som en infosms om turer ved senere anledninger, men de reklamemeldingene klarer jeg meg fint uten.

Men, var det en feil som ikke skjer ofte, så klarer man vel å leve med det.
              Ja, den skal det bare komme turinfo på

Frode

Comment

Jeg vil gjerne PÅ listen jeg da....

Comment

Working...
                X