Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2010: Praktiske spørsmål (og svar)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sesongkort 2010: Praktiske spørsmål (og svar)

Se info på klanen.no.

Post ev. spørsmål her. Vil du diskutere ordningen, bruk tråden i Klansforumet.
    Last edited by Beaker; 06.11.2009, 12:46.
    Beaker

Er JR klanen noe nytt eller er det bare jeg som aldri har hørt om det før? Er det noe av det samme som miniklanen bare for eldre?

J

Comment

Originally posted by bJas View Post
      Er JR klanen noe nytt eller er det bare jeg som aldri har hørt om det før? Er det noe av det samme som miniklanen bare for eldre?

J
      Det har vært solgt ungdomskort på cola før. Dette fungerte ikke da alle de unge stakk opp på hovedfeltet, da kan de like gjerne kjøpe fullpris på hovedfeltet. JK er ett tilbud til de som er for gamle for MK og for unge for hovedfeltene. det blir eggne vakter på det feltet. Ikke barnevakter som på MK, men noen som passer på at dette feltet brukes til JK.

Comment

Er det riktig det jeg har lest at sesongkortet har gått opp i pris 2010?

Og i såfall er det så lurt, etter en elendig sesong? Nå regner jeg markedsavdelingen på Valle har sitti med kalkulator og tenkt pris/forespørsel.

Vet ikke hvor mye det har å si da det ikke var verdens høyeste økning, men folk som er i tenkeboksen for å fornye (evt. gå til innkjøp av ses.kort) så vil det kanskje bikke negativ vei?
        Hardcoresupportene vil nok fornye uansett om laget suger balle, da man må ha et "fix" til neste år også...

Noen synspunkter, eller er jeg helt på vidda?

Dorian Stefan
        *****KREPP ARMY*****
        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post

Og i såfall er det så lurt, etter en elendig sesong? Nå regner jeg markedsavdelingen på Valle har sitti med kalkulator og tenkt pris/forespørsel.

Vet ikke hvor mye det har å si da det ikke var verdens høyeste økning, men folk som er i tenkeboksen for å fornye (evt. gå til innkjøp av ses.kort) så vil det kanskje bikke negativ vei?
          Hardcoresupportene vil nok fornye uansett om laget suger balle, da man må ha et "fix" til neste år også...

Dorian Stefan
          Dette er sikkert grunnen til avtalegiro-alternativet, som forøvrig er et glimrende tiltak.
          Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

Dorian Stefan
            Prisen på leie av US har økt betraktelig. Derfor lukkes også VG-øvre og åpnes ikke før det er nødvendig(dvs si når annet er utsolgt). Prisene våre øker minimalt i forhold til den totale økte kostnaden for klubben.

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
              Prisen på leie av US har økt betraktelig. Derfor lukkes også VG-øvre og åpnes ikke før det er nødvendig(dvs si når annet er utsolgt). Prisene våre øker minimalt i forhold til den totale økte kostnaden for klubben.
              Takk for oppklaring.

Dorian Stefan
              *****KREPP ARMY*****
              DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
              Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Vil feltene 105-106 på Vestbredden også ha faste seter hvis man kjøper sesongkort? Er dette sitte- eller ståplasser?

Comment

Synes dere har kommet frem til et veldig bra opplegg her! Det er sikkert noen menn gamle sure sokker i kjeften som mister plassen sin. Men tomme tribuner på TV er jo rimelig tragisk å se på, så da får dem bare grine

Heia VIF!
                  Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                  [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Det er jo relativt logisk at de øker fra år til år, men jeg skjønner poenget ditt. Er forsåvidt litt enig. Noen av oss kommer til å kjøpe (nesten) uansett pris, men har et par kompiser som ikke fornyer/kjøper ettersom de syns det er for dyrt :S Blir ensomt på Øvre for meg neste sesong da.

Uansett, en kompis og jeg snakka om det. Det er jo bare ønsketenkning selvfølgelig, men om man kunne oppretta en studentpris eller noe hadde det vært konge! Er ikke alltid like greit å avse ca 2000 kroner når du lever på lånekassa. Han fornyer ikke til neste år fordi han lever under sparekniven, noe som er trist. Selv om dette sikkert er langt unna, fortsetter jeg å drømme!
                    I'm yo huckleberry!

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                      Vil feltene 105-106 på Vestbredden også ha faste seter hvis man kjøper sesongkort? Er dette sitte- eller ståplasser?
                      det er faste seter der også men sitte, derfor dette bannret som skal skille slik at man faktisk kan sitte på 105 og 106 (tanken er at sponsorbilletter etc som var i VG øvre skal flyttes ned hit)

Frode

Comment

Originally posted by Bharg View Post
                        Det er jo relativt logisk at de øker fra år til år, men jeg skjønner poenget ditt. Er forsåvidt litt enig. Noen av oss kommer til å kjøpe (nesten) uansett pris, men har et par kompiser som ikke fornyer/kjøper ettersom de syns det er for dyrt :S Blir ensomt på Øvre for meg neste sesong da.

Uansett, en kompis og jeg snakka om det. Det er jo bare ønsketenkning selvfølgelig, men om man kunne oppretta en studentpris eller noe hadde det vært konge! Er ikke alltid like greit å avse ca 2000 kroner når du lever på lånekassa. Han fornyer ikke til neste år fordi han lever under sparekniven, noe som er trist. Selv om dette sikkert er langt unna, fortsetter jeg å drømme!
                        Kommer til og være student/miletær pris på enkeltbilletter i bendit nedre i år kr 100,- pr billett.

Frode

Comment

Originally posted by frodev View Post
                          Kommer til og være student/miletær pris på enkeltbilletter i bendit nedre i år kr 100,- pr billett.
                          Hurra! Kjempebra tiltak Takk for det.
                          I'm yo huckleberry!

Comment

Originally posted by frodev View Post
                            det er faste seter der også men sitte, derfor dette bannret som skal skille slik at man faktisk kan sitte på 105 og 106 (tanken er at sponsorbilletter etc som var i VG øvre skal flyttes ned hit)

Frode
                            Har vi som har fast plass på 105 og 106 forkjøpsrett på våre plasser for 2010 sesongen?

Isåfall; hvor lenge?

Comment

Originally posted by Morrison View Post
                              Har vi som har fast plass på 105 og 106 forkjøpsrett på våre plasser for 2010 sesongen?

Isåfall; hvor lenge?
                              Nei ingen har noen forkjøpsrett på de feltene, men jeg tipper ikke at det akkurat kommer til og rase ut der de første dagene.

frode

Comment

Working...
                              X