Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2010: Praktiske spørsmål (og svar)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Oslo 3 View Post
    Hadde vært greit om det stod hvilket felt man hadde fått sesongkort på på selve kvitteringen. Har kjøpt for noen kompiser og litt kjedelig at de får en kvittering uten at det står hvor de har fått sesongkort.

Nå fikk jeg høre at bokstaven W der det står rad skal bety 228, men dette er litt unødvendig.

Jeg håper i alle fall at W betyr 228...
    det betyr det og det er fikset nå

frode

Comment

Når man kjøper sesongkort i bend-it øvre, får man da en egen plass på feltet man kjøper sesongkortet til, eller kan man stå ved hvilken som helst plass innen feltet?

Og for vi som ikke hadde sesongkort i fjor; må vi vente til 27. desember før vi kan kjøpe det, eller kan også vi kjøpe fra 3 desember?

Comment

Når får vi første oppdatering på hvor mange kort som er solgt.
        Må også si at avtalegiro er veldig smart. Har 2 kompiser som skal anskaffe seg sesongkort pga. av dette!
        Man må delta for å vinne

Comment

Originally posted by Sasukhan View Post
          Når man kjøper sesongkort i bend-it øvre, får man da en egen plass på feltet man kjøper sesongkortet til, eller kan man stå ved hvilken som helst plass innen feltet?

Og for vi som ikke hadde sesongkort i fjor; må vi vente til 27. desember før vi kan kjøpe det, eller kan også vi kjøpe fra 3 desember?
          Du kan velge fritt blant alle plassene på feltet. Faste plasser er en uting... Men det er likevel på en måte "faste plasser" på Gaza, da folk omtrent står i det samme området hver kamp uansett.

Du kan godt kjøpe sesongkort på Gaza, hvis det er ledige plasser nå. Men vi som har hatt sesongkort i 2009, har forkjøpsrett på våre kort frem til 23. desember kl. 20:00, så de som ikke blir fornyet av de kortene, blir ikke lagt ut før 27. desember.

Tror dette skal stemme.

Comment

Er det fortsatt noe ledig på felt 103?
            På Engatur aldri sur.

Comment

Har du mottatt et "Gjenpartsbrev Kredittopplysninger" fra Nordea Finans som du ikke vet hvorfor du har mottatt? Det står merket for "briller/ laser CIH05657)"

Dette brevet er merket feil og gjelder de som har kjøpt sesongkort for årets sesong med avtalegiro. Greit å få det oppklart dersom flere lurte på dette..
              That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Er vel greit å legge inn muligheten for kjøp av sesongkort på nett også i denne tråden.

http://www.vif-fotball.no/article2809576.ece

Hadde vært interessant å få vite hvor mange som benytter seg av denne enkle muligheten etterhvert. Bra er det uansett.

Comment

Fra klanen.no:
                  Mandag 1. mars er det mulighet for å avhente årets sesongkort, dette gjelder de som har kjøpt innen 22. februar, neste bolk med kort kommer 8. mars. Husk kopi av kvittering for betalt medlemskap. Du kan selvsagt hente kort for flere, ta bare med sesongkortkvitteringen. Til deg som har mistet den, fortvil ikke, ta med legitimasjon.

Tirsdag 2. mars kl. 10:00 legger vi ut billetter til de 5 første hjemmekampene våre, disse kan kjøpes på billettservice, Sjappa eller ved å ringe 81533133.
                  Beaker

Comment

Er det mulig å kjøpe sesongkort i morgen? Eller er det for sent?

Comment

Originally posted by bundi View Post
                      Er det mulig å kjøpe sesongkort i morgen? Eller er det for sent?
                      Bare å kjøpe.

Synes jeg så noe om at vi skulle selge sesongkort fram til rbk-kampen.
                      EVIG VIF

Comment

Fint, da tar jeg meg en tur i dag. Men gjør dere dette i praksis. Kortene må vel trykkes. Jeg får vel gått på kamp i dag?

Comment

jeg går utifra at sjappa stenger 18.00 idag, siden kampen er 19.00 ?

Comment

Misfornøyd??

Er det riktig det jeg har lest at sesongkortet har gått opp i pris 2010?

Og i såfall er det så lurt, etter en elendig sesong?

Blir oppgitt jeg når jeg leser sånne ting
                            Elendig sesong???...Hallo!!! fikk vi ikke 2 plass i serien??
                            er det elendig??? NEI!!!
                            satte ny rekord på hjemmeseiere så klager vi?? makan!!!
                            skjerpings

Comment

Vifman - Du drar fram en tråd som er et år gammal og så klager over hva som står der. Sesongen 2009 var dårlig, prisene gikk opp til 2010-sesongen og nå skal vi kjøpe sesongkort til 2011-sesongene hvor prisene har gått ned.

Comment

Working...
                              X