Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Året rundt kort

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Året rundt kort

Er det noen som vet noe mer om året-rundt kortene? Skulle få mer info fra Sjappa. Har ikke hørt noe, men det er kansje ikke så rart (med sommerferie og greier). Men tenkte kansje noen visste noe (er jo lov å håpe).

Re: Året rundt kort

Jeg snakka litt med sjappefolket rundt det tidligere i sommer. Da virka det som om vi får billettene til Håkki`n rett i labben sånn som i vår.

Espen
    Ei kasse, er passe!!

Comment

Da disse ble lagt ut til salg ble det vel sagt at info skulle komme om det praktiske ville komme i august tror jeg.

Comment

Hentet fra http://www.vif.no/article.php?articl...sport=ishockey

"Året rundt med Vål'enga - kortet" for 2006 gjelder til alle ordinære seriekamper før 31/12-2006. Alle som har kjøpt "Året rundt med Vål'enga - kortet" for 2006 kan gå direkte i inngang 3 på Jordal, og får entré mot fremvisning av kortet.

Det eneste som mangler er at kortet blir utlevert til de som har kjøpt det. http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_confused.gif
        www.tsbudbil.no

Comment

Denne informasjonen, som først ble klar i dag, betyr at de som har bestilt året rundt-kortet, sier navnet sitt når de går inn inngang 3. Der vil det stå personer med lister med navnene på innehaverne av året rundt-kortet.

Comment

Sitat: Den ons, 09 august 2006 22:15 skrev MereteP:

> Denne informasjonen, som først ble klar i dag, betyr at de som har bestilt året rundt-kortet, sier navnet sitt når de går inn inngang 3. Der vil det stå personer med lister med navnene på innehaverne av året rundt-kortet.

-------------------------------------

Merethe!

Da vil kontrollfreaker som meg gjerne få bekreftet at vi står på den lista de har i inngang 3 slik at man unngår tenners gnissel og ukvemsord om man ikke befinner seg på nevnte liste.

Skal man da henvende seg til Sjappa eller til VIF direkte?

Espen Bjørneseth

-liker å ha alt på plass i forkant

Ei kasse, er passe!!

Comment

Du står på lista!

De kan henvende seg til meg på vsjappa ætt online dott no

Comment

Hvor mange er det egentlig som har kjøpt dette kortet?

Kan ikke være mange når de satser på å dele det ut før første seriekamp. Billettluka på Jordal er ikke akkurat imponerende, lange køer er normalt selv med 800 på kamp.
                www.tsbudbil.no

Comment

Noen som vet hva som skjer med året rundt kortet neste år?

Nå som både hockey og fotballen bruker billettluka.no burde det være mulig å få ett kort som gjelder begge steder.

Ser litt bedre ut enn en liste med noen navn som ligger på jordal i dag. http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_confused.gif
                  www.tsbudbil.no

Comment

Ja, håper det blir en lignende løsning også neste år.

Et tiltak som på sikt kan styrke samholdet/samarbeidet mellom håkki og fotball i klubben.

Og da vil jeg ha "året rundt"-kort i lanken så jeg kan vise alle at jeg er bedre, tøffere, kulere og er en bedre supporter og derfor viktigere enn alle andre som bare har sesongkort på enten håkki eller foppal.

Espen

Ei kasse, er passe!!

Comment

Sitat: Den ons, 08 november 2006 17:21 skrev Esp1:

> Og da vil jeg ha "året rundt"-kort i lanken så jeg kan vise alle at jeg er bedre, tøffere, kulere og er en bedre supporter og derfor viktigere enn alle andre som bare har sesongkort på enten håkki eller foppal.

Helt enig.

Klanskort og sesongkort betyr ingenting.

Året rundt kort derimot, da er du en av gutta. http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_eek.gif

www.tsbudbil.no

Comment

Working...
                      X