Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Billett. LSK-VIF.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Billett. LSK-VIF.

Jeg har prøvd å ringe Sjappa mange ganger idag, men får ikke noe svar. Sikkert pga Barcelona kampen!

Siden dem ikke svarer så lurte jeg på en ting. Er det noen som kan kjøpe en LSK-VIF billett til meg? Får ikke kommet inn til Oslo før om 1 uke, og da tar jeg ikke sjansen på og kjøpe billett da. Det kan jo fort bli utsolgt.

Så til de som kjenner meg, er det noen som gidder å kjøpe en billett til meg, så får dere tilbake penger på kampen?

- Omar Haddouche.

Originally posted by Onnis View Post
    Jeg har prøvd å ringe Sjappa mange ganger idag, men får ikke noe svar. Sikkert pga Barcelona kampen!

Siden dem ikke svarer så lurte jeg på en ting. Er det noen som kan kjøpe en LSK-VIF billett til meg? Får ikke kommet inn til Oslo før om 1 uke, og da tar jeg ikke sjansen på og kjøpe billett da. Det kan jo fort bli utsolgt.

Så til de som kjenner meg, er det noen som gidder å kjøpe en billett til meg, så får dere tilbake penger på kampen?

- Omar Haddouche.
    Jada Omar, om du ikke har odnet deg billett til i morgen kan jeg dra ned å kjøpe for deg
    IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
      Jada Omar, om du ikke har odnet deg billett til i morgen kan jeg dra ned å kjøpe for deg
      Takk kompis!

Comment

Oppdatert info på klanen.no (4. juli):
        Vi har fått tilgang på 100 billetter; disse selges fra Sjappebilen som er på Åråsen fra kl 18:00 (plassering ennå litt usikker, men blir nok i området rundt klansinngangen)
        Beaker

Comment

Working...
        X