Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lerkendal

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FrankO View Post
    Hva er vitsen dersom vi ikke selger ut de billettene vi har fått?
    Det kan jo faktisk være noen som tar turen ned å kjøper om det kommer fram at vi har fått litt over hundre billetter ekstra hvis hvis det gikk fra 30-50 ledige billetter til nesten 200 hundre.

Comment

Må jeg på sjappa?

Må jeg på sjappa for å kjøpe billetter til Lerkendal kampen eller kan jeg kjøpe på nett?
      Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

det går an å sende mail til sjappa og be om å få kjøpe, men for å få de må du enten få de i posten eller hente de...

værtfall sånn jeg har oppfattet systemet, temmelig tungvindt hvis man bor et stykke unna oslo, spesielt hvis det er kort tid igjen til kampen

Comment

950 billetter er solgt, himmel og jord og sikkert etterhvert helvete er satt i bevegelse for å få de siste 108 billettene vi har krav.

Har en mistanke om at RBK har solgt en del skinn før bjørner er skutt her og sliter noe inderlig med logistikken, as we speak, men det er ikke vårt problem.

Kjellsen

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
            950 billetter er solgt, himmel og jord og sikkert etterhvert helvete er satt i bevegelse for å få de siste 108 billettene vi har krav.

Har en mistanke om at RBK har solgt en del skinn før bjørner er skutt her og sliter noe inderlig med logistikken, as we speak, men det er ikke vårt problem.

Kjellsen
            Har fått min billett - håper vi får de siste 108, da vi trenger hver eneste røst som vil støtte Enga!
            Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Originally posted by Bohem1 View Post
              Har fått min billett - håper vi får de siste 108, da vi trenger hver eneste røst som vil støtte Enga!
              Vi har fått 100 billetter til. Regner med at Kjellsen lager et sant helvete for å få tak på de siste 8 billettene vi har krav på også.
              in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                Vi har fått 100 billetter til. Regner med at Kjellsen lager et sant helvete for å få tak på de siste 8 billettene vi har krav på også.
                De åtte siste lar vi gå og lar heller de være symbolet på å selge skinnet før bjørnen er skutt eller feire seriegullet før Vålerenga har vært på besøk, eller noe sånt.

Kjellsen,

Comment

Working...
                X