Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

engafolk som stjeler fra andre engafolk * Mista jakke på Trondheimsturen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• engajenta
    replied
    Re: engafolk som stjeler fra andre engafolk * Mista jakke på Trondheimsturen

Nei de ropte det opp på bussen og hehe de alle fleste tittet litt rundt hehe. Men det er nok en av masseprodusent greie ja. men jeg hadde ikke "glemt" den. da hadde jeg ikke lagt den på sete tl jeg skulle inn igjen etter kampen.

Leave a comment:

• Grim
    replied

Nå vet jeg ikke hvilken buss det er snakk om, men det kan jo hende at noen trodde de tok din genser i den tro at det var sin egen. Er jo ikke som om de bare lager 50 stk av hvert plagg lenger. http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Leave a comment:

• bing
    replied

samma skjedde med meg nr jeg var i bergen, bare at jeg "glemte" min mp3 spiller på bussen, skulle ta den med inn, så det er vel litt min egen feil..

Håper den kommer til rette http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Leave a comment:

• engafolk som stjeler fra andre engafolk * Mista jakke på Trondheimsturen

På bussturen fra Trondheim sentrum til lerkendal, var det noen som greide å ta med seg engajakka mi. jeg tok bussen opp til trondheim og ingenting ble borte, til vi tok med oss andre supportere opp fra sentrum bort til lerkendal. Etter kampen kom jeg tilbake til plassen min og jakka mi var borte. Det er av den nyeste jakka med seriemestere 2005 på.- størrelse M. Om noen var på denne bussen på denne turen opp og har sett noe... si fra. Bare glad jeg rakk å ta ut innholdet på jakka.

Prinsippet er ikke jakka, men det at folk tar fra andre engafolk.Jeg har vært medlem lenge og før kunne jeg legge fra meg ting uten å tenke på at kanskje den blir borte. Er det en greie at man tar fra hverandre på turer? kan man ikke legge fra seg en enkel ting som jakke lenger. Det er litt ergelig at man ikke skal kunne ha ting i fred lenger.

så hvis det er noen som har tatt buss opp og har en ekstra jakke som kanskje ikke er din, er det mulighet å få den tilbake?
Working...
X