Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FrankO
    replied
    Originally posted by Alex Malager View Post
    Finner selvfølgelig ikke noen kvittering i farta, kan man hente med bare sitt blide oppsyn og kanskje en legitimasjon?
    Ja, det kunne i alle fall jeg.

Leave a comment:

• Alex Malager
    replied
    Sesongkort ja, sikkert lurt å hente før kampen starter...

Finner selvfølgelig ikke noen kvittering i farta, kan man hente med bare sitt blide oppsyn og kanskje en legitimasjon?

Leave a comment:

• Ogni M
    replied
    Originally posted by KampenUltras View Post
    Når er siste frist for å kjøpe sesongkort?
    Frode Veie er sitert slik
    – Vi selger sesongkort til og med tredje serierunde. Vinner vi over Viking og Rosenborg, kommer det nok til å trigge flere
    her.

Leave a comment:

• KampenUltras
    replied
    Når er siste frist for å kjøpe sesongkort?

Leave a comment:

• Prima Kaos
    replied
    Aftenposten har skaffet ny oversikt over hvor mange sesongkort som er solgt hos TL-klubbene:

Rosenborg: 8000
    Aalesund: 7800
    Brann: 7500
    Viking: 7100
    Molde: 7000
    Vålerenga: 6800
    Fredrikstad: 5000
    Stabæk: 4300
    Start: 4000
    Odd Grenland: 3500
    Haugesund : 3200.
    Strømsgodset: 3000
    Sarpsborg 08: 3000
    Tromsø: 2500
    Lillestrøm: 1980
    Sogndal: 1523

I følge Frida Blomgren, leder for publikum og arrangement, solgte vi 7200 sesongkort i fjor, og årets målsetting er 8000.
    Vi er et stykke unna målsettingen, men regner med at det vil ta seg opp en del nå som Ski-VM er ferdig,
    Selv skulle jeg gjerne sett flere solgte sesongkort, iallefall like mange og helst flere enn i fjor. Men sånn er det når man har så stor stadion at alle vet at det ikke blir utsolgt uansett...

Leave a comment:

• vif_supporter
    replied
    Fredag altså. Den er god

Leave a comment:

• KjellH
    replied
    Jeg fikk mail 24. februar der det sto:

Kjære sesongkortinnehaver.
    Det har dessverre kommet feil dato på kvitteringen din for uthenting av ditt sesongkort.
    Ditt sesongkort kan hentes i Sjappa fra og med 4. mars kl. 10:00.

Årets drakt legges også ut for salg samtidig.

Med vennlig hilsen

Vålerenga Fotball og Sjappa

Leave a comment:

• vif_supporter
    replied
    Når man er inne på sesongkort. det er 1. mars de er klare for henting?

Altså i morgen? Eller....? (Mener det sto 1. mars på kviteringen? eller er jeg helt på jordet?)

Leave a comment:

• bombtex
    replied
    http://www.tv2sporten.no/fotball/tip...e-3411650.html

Vålerenga:

– Vi har solgt 6609 sesongkort til nå, noe som er litt høyere enn på tilsvarende tidspunkt i fjor. Vi har budsjettert litt offensivt, så vi håper at vi skal selge ca. 1500 sesongkort til, sier leder for publikum og arrangement Frida Blomgren.

Da har vi solgt ca 600 kort siden starten av jan(Ref). Kansje ikke den raskeste økningen...

Leave a comment:

• rødtvet_enga
    replied
    Hvordan er status på sesongkort salget? Regner med at de siste ukers signeringer av spillere ikke vil legge en demper på salget!

Leave a comment:

• Beaker
    replied
    oppdatert info 12.12.

Sjekk forsida på klanen.no for oppdatert sesongkortinfo.

Leave a comment:

• dikern
    replied
    Originally posted by STHLM View Post
    Er det ok å sende noen i mitt sted for å fornye sesongkortet mitt på 228? Rekker ikke til Oslo innen søndag.
    Hadde ingen problemer med å ordne for en kollega når jeg var der i samme ærend selv.

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Originally posted by STHLM View Post
    Er det ok å sende noen i mitt sted for å fornye sesongkortet mitt på 228? Rekker ikke til Oslo innen søndag.
    Jeg bare viste dem mitt gamle kort og betalte uten noe mer mikkmakk så det går.

Leave a comment:

• STHLM
    replied
    Fornyelse og avhenting

Leave a comment:

• e73
    replied
    Sesongkort på Bredden, gjesteopptredner på familietribune med poden?

For oss med småtroll som er klare for en og annen (lørdags-)kamp men ikke et eget sesongkort.

Hvis far kjøper sesongkort på Bredden, vil han med det slippe inn på Familietribuna hvis poden skal være med? Poden løser selvsagt egen barnebillett.

Leave a comment:

Working...
X