Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Drakter 2011

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drakter 2011

Hei, når kommer de nye Adidas draktene for salg ?
    engaman
    -----------
    Ære Være Enga!!!

Originally posted by engaman View Post
    Hei, når kommer de nye Adidas draktene for salg ?
    Var vel noe snakk om at de var klare for salg 1. Mars
    Elsker Bergen By

Comment

Originally posted by Waldemar View Post
      Var vel noe snakk om at de var klare for salg 1. Mars
      Takk for svar
      engaman
      -----------
      Ære Være Enga!!!

Comment

Kjappt spørsmål ang. nye hjemmedrakter, mener å ha lest et sted at det skal leveres 200 styk hjemmedrakter med techfit powerweb (tettsittende drakt) Vil disse også legges ut for salg den 1. mars i sjappa? Eller må man skrive seg opp på en liste etc.?

Comment

Kommer det virkelig ikke flere?

Comment

Hvor store str kommer de nye draktene i? Husk at mange medlemmer av Klanen er glade i øl Pool har ihvertfall drakter i 3XL.... Så Adidas leverer så store.
            1965,1981,1983,1984 og 2005!!

1980,1997 og 2002!!

Comment

Vil vel tro at de vil dekke de fleste størrelser som Adidas leverer, hvis ikke samtlige.

Comment

Hadde det ikke vært en god ide om folk fra Sjappa faktisk svarte på spørsmål her?

1980,1997 og 2002!!

Comment

Hei! Drakta kommer i salg neste uke.......Litt usikkert hvilken dag dette blir.
                  Det som kommer er hjemmedrakt med lang/kort arm, bortedrakt hvit kort arm, hjemmedrakt dame versjon.
                  Tech fit drakta kommer senere.

Sjappa

Comment

Originally posted by Cantona View Post
                    Hvor store str kommer de nye draktene i? Husk at mange medlemmer av Klanen er glade i øl Pool har ihvertfall drakter i 3XL.... Så Adidas leverer så store.
                    må sjekke, er litt usikker men tror det er dobbel x som er den største og den var stoooooooor.....oppdadterer i morgen når jeg har avsjekket

frode

Comment

Takk for flotte svar Frode, da har du allerede klart å selge iallefall to drakter

Men regner med vi får mer info ang. techfit draktene når den tid er inne!

ha en god dag!

Comment

Originally posted by frodev View Post
                        må sjekke, er litt usikker men tror det er dobbel x som er den største og den var stoooooooor.....oppdadterer i morgen når jeg har avsjekket

frode
                        dette skrev du for en uke siden :-)

1980,1997 og 2002!!

Comment

Originally posted by Cantona View Post
                          dette skrev du for en uke siden :-)
                          sorry sent svar...den kommer i s,m,l,xl og xxl (men den doble er ganske romslig i strl)

frode

Comment

Hva med trykk av spillernavn osv?

Liker som oftest å ha rene drakter i samlingen, men kan jo alltids kjøpe to for en gangs skyld

Comment

Blir det altså slik jeg så det var mot LSK i dag??
                              Stor Hurtigruta Carglass-reklame over spillernummeret, og navn under spillernummeret??

Det er jo bare tragisk!

Og hva var det under navnet igjen? Så ikke det så klart.

Har gått og ventet på spillernavn på draktene i så mange år, også blir det likevel så dårlig. NFF skulle gjort som de vanligvis gjør, og bare kjørt på med en regel om at navn, det skal man ha over nummeret, og ikke latt klubbene selv velge hvor navnet skulle være. Men men, da sparer jeg de 700,-, for ingen drakt med navn på meg Jeg som ville ha en med 26 og Zajić...

Comment

Working...
                              X