Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Elendig utvalg i Sjappa.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Elendig utvalg i Sjappa.

Er litt oppgitt over det dårlige utvalget i Sjappa. Hvem er det egentlig som styrer dette ?
    Det jeg primært savner er t-skjorter, pique og evt gensere med en enkel relativ liten VIF-logo, eller annet diskret "Vålerenga" merke.
    Hvem er det egentlig som gidder å betale i dyre dommer for klær hvor det står "etablert 1913" utover hele magan ?
    Den ene hettegenseren er egentlig ganske kul, men kunne greid meg uten "bohemene med kjempebokstaver nedover hele armene.
    Har full forståelse av at noen gjene vil ha klær med "Vålerenga" i kjempebokstaver, Men synes det er elendig at det knappt finnes alternativer for de som vil ha noe litt mere diskret.

Sjappa prøver å bli Norges ledende butikk på glorete effekter. Alle juletrærne som holder med VIF bare elsker det, og de kan gjerne legge helgeturen til Sjappa for å fråtse i skrikende farger og oversized-bokstaver på alle mulige tekstiler.

Og prisnivået... Altså, jeg kan kjøpe meg et klesplagg i et kjent merke for nesten samme prisen som noen av produktene i Sjappa. Da får jeg mye bedre design, bedre passform, og bedre kvalitet i samme slengen. Jeg mener, 500,- for denne her... Hallo! Den ser ut som noe man kan få kjøpt i restekurven på Coop Obs! for 29,90.

Mener å ha lest et sted at ting og tang rundt Sjappa skal opp til diskusjon og det trengs.

Comment

Synd Kappa danmark ble utsolgt for Vål`enga effekter så alt for fort,for der var det virkelig opphørssalg som passet enhver lommebok...
      Det var kun en grunn til at salget gikk forrykende og det var prisene,forventer ikke slike priser i sjappa men synes mange produkter er overpriset dessverre.
      Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Originally posted by Cyrus View Post
        Sjappa prøver å bli Norges ledende butikk på glorete effekter. Alle juletrærne som holder med VIF bare elsker det, og de kan gjerne legge helgeturen til Sjappa for å fråtse i skrikende farger og oversized-bokstaver på alle mulige tekstiler.

Og prisnivået... Altså, jeg kan kjøpe meg et klesplagg i et kjent merke for nesten samme prisen som noen av produktene i Sjappa. Da får jeg mye bedre design, bedre passform, og bedre kvalitet i samme slengen. Jeg mener, 500,- for denne her... Hallo! Den ser ut som noe man kan få kjøpt i restekurven på Coop Obs! for 29,90.

Mener å ha lest et sted at ting og tang rundt Sjappa skal opp til diskusjon og det trengs.
        --------------------------------

Ja det stemmer det jobbes med saken noe for en hver smak....

Mer kommer!

Mikkel Kjelstrup

Comment

Originally posted by Sosua View Post
          Er litt oppgitt over det dårlige utvalget i Sjappa. Hvem er det egentlig som styrer dette ?
          Det jeg primært savner er t-skjorter, pique og evt gensere med en enkel relativ liten VIF-logo, eller annet diskret "Vålerenga" merke.
          Hvem er det egentlig som gidder å betale i dyre dommer for klær hvor det står "etablert 1913" utover hele magan ?
          Den ene hettegenseren er egentlig ganske kul, men kunne greid meg uten "bohemene med kjempebokstaver nedover hele armene.
          Har full forståelse av at noen gjene vil ha klær med "Vålerenga" i kjempebokstaver, Men synes det er elendig at det knappt finnes alternativer for de som vil ha noe litt mere diskret.
          Jeg kan jo prøve å svare litt på noe av dette:

Det er Sjappa sjøl som setter sortimentet.

Ganske mange "gidder å betale i dyre dommer for klær hvor det står "etablert 1913" utover hele magan ", faktisk Jeg skjønner at dette ikke er midt i blinken for deg, men det er det altså for en del andre. Det betyr jo ikke at man ikke skal tilstrebe å tilby noe du har lyst på, selvfølgelig.

Samtidig har Klanen som eier av Sjappa store muligheter til å påvirke utvalget, en mulighet vi dessverre ikke har benyttet oss av til fulle de siste årene. Dette dreier seg først og fremst om at det ikke har vært ildsjeler som har tatt tak i denne biten, så vi har oss sjøl å takke. Altså: Det har blitt registrert missnøye med utvalget, men veldig få er villig til å bidra med gode forslag for å få rettet kursen.

Klansstyret gjør i disse dager nok et forsøk på å stable Sjapperådet på beina (først og fremst gjennom et t-skjorte opplegg), er man interessert i å bidra kontakt Kjellsen.

Comment

Hva med å snakke med klubben ? De får det jo til. Ser jo stadig Martin og andre ledere, samt spillere i klær med en relativt moderat profilering, som jeg godt kunne brukt.

Hvorfor gjøre ting så vanskelig ? Trykk opp en haug t-skjorter med V.I.F emblemet i liten størelse på venstre bryst, og selg dem for kr. 200,- Da har dere vel en solid fortjeneste.

Comment

Hørte rykter om at Børre var i Sjappa her om dagen. Kjøpte to kuuule hettegensere til seg og Betty, så helt ille kan det umulig være..
              Jeg vil helst være pakk.

Comment

Originally posted by Sosua View Post
                Hva med å snakke med klubben ? De får det jo til. Ser jo stadig Martin og andre ledere, samt spillere i klær med en relativt moderat profilering, som jeg godt kunne brukt.

Hvorfor gjøre ting så vanskelig ? Trykk opp en haug t-skjorter med V.I.F emblemet i liten størelse på venstre bryst, og selg dem for kr. 200,- Da har dere vel en solid fortjeneste.
                At det kunne vært bedre er det ingen tvil om. På den annen side har jeg selv kjøpt to piquet, fire t-skjorter, en hettegenser og en genser, alle sammen marineblå med svært diskret trykk og mindre logoer. Dette de siste 5-6mnd.

Kjellsen

Klubbens representasjonsutstyr er ikke mulig og selge i sjappa.

Comment

Originally posted by Scarface View Post
                  Hørte rykter om at Børre var i Sjappa her om dagen. Kjøpte to kuuule hettegensere til seg og Betty, så helt ille kan det umulig være..
                  Ja, da skulle jo alt være i sin skjønneste orden....

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
                    Klubbens representasjonsutstyr er ikke mulig og selge i sjappa.
                    Hvorfor ikke? Det burde da ikke være umulig å selge de samme, eller lignende produkter, med en seriøs leverandør?

Jeg ønsker meg classy Adidasstæsj med VIF-preg, til det samme det hadde kostet i en hvilkensomhelst annen butikk... Det gjør mange andre også.
                    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
                      Hvorfor ikke? Det burde da ikke være umulig å selge de samme, eller lignende produkter, med en seriøs leverandør?

Jeg ønsker meg classy Adidasstæsj med VIF-preg, til det samme det hadde kostet i en hvilkensomhelst annen butikk... Det gjør mange andre også.
                      Og det vil jeg anta kommer. det har ingenting med den genseren, jakka og t-skjorta som klubbens ansatte bruker som represesntasjonsutstyr.

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
                        Og det vil jeg anta kommer. det har ingenting med den genseren, jakka og t-skjorta som klubbens ansatte bruker som represesntasjonsutstyr.
                        Mulig jeg har gått glipp av noe, men hvorfor kan man ikke selge de samme t-skjortene, genserne, jakkene som klubben ansatte bruker?

Comment

Originally posted by rødtvet_enga View Post
                          Mulig jeg har gått glipp av noe, men hvorfor kan man ikke selge de samme t-skjortene, genserne, jakkene som klubben ansatte bruker?
                          Det vi snakker om her er eksempelvis en v-genser i ull/bomull med nordealogo på ene siden og vif på andre. Lik de som vi har sett adminstrasjon og trener blitt intervjuet i de siste 10-15 åra, men da med hafslund.

Likeledes dressjakker/dresser som spillerne går med. Skjorter med stivsnipp og "våpenskjold"

Skulle du eller andre ha drit lyst på dette kan man sikkert henvende seg til klubben eller Frode.

Tøyet spillerne trener og spiller i vil være mulig å kjøpe som alltid, om enn med små tilpasninger til et bredere (i all forstand) kundegrupper.

Foreslår vi heller fokuserer på temaet i denne tråden. "den påståtte umulige kampen om å finne et plagg i sjappa med en liten logo/emblem/merke på"

Kjellsen

Comment

Den genseren Sid og Håvard har på seg her, kunne jeg betalt godt for

http://www.vif-fotball.no/article3096301.ece

Den er sykt digg!

Comment

Jeg sendte før fjorårsesongen inn en skisse av en sixpence med klanen/vif logo, er det noen som har noe info om det blir med idéen?

Comment

Working...
                              X