Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Elendig utvalg i Sjappa.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by miguel View Post
    Send mail til sjapperådet!

mikkel
    ...som har DIN mailadresse. Unnskyld meg, men er ikke det litt kårni at superman skal sende det du akkurat leste i en e-post til deg? Er det ikke like greit at du tar ctrl+c og ctrl+v og sender en mail til deg selv? Eller finnes det en bestemt grunn som ikke jeg ser her?
    mvh

Ogni M

Comment

vif college jakke

Hei!

Disse vif college jakkene dere hadde før er det mulig og få tak i sånn lenger? eller har dere ikke tenkt og lage disse mer? evt hvor mye ville det kostet og lage 1? min er blitt alt for liten så ga den til min lillebror, men skulle gjerne hatt en selv også.

Er det ikke fler som savner dem enn bare meg?

Comment

Kommer det noe nytt i Sjappa snart? Synes det er det samme gamle der.Noe nytt spenstig hadde vært kuult.

Comment

Originally posted by Ingar View Post
          Kommer det noe nytt i Sjappa snart? Synes det er det samme gamle der.Noe nytt spenstig hadde vært kuult.
          Sjapperådet forsøkte å sette igang noe i våres, men dette blei ikke benytta i de tre månedene det lå tilgjengelig.

Seinere har det kommet opp noen uheldigheter som gjør at en av bidragsyterne midlertidig har trukket tilbake muligheten for å benytte disse motivene.

Forhåpentligvis kan man få igang en grundig gjennomgang av hele Sjappa, og få inn Klanen som en aktiv eier og pådriver for å gi sine medlemmer gode produkter til gode priser, med feite motiver.

Dersom man får blåst liv i Sjapperådet igjen, blir det nok annonsert i dette forumet.
          Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
          [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Working...
          X