Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

www.sjappa.net

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• www.sjappa.net

Hvorfor er det ingen kontaktoppolysninger på www.sjappa.net? Har tråla hele siden for å lete etter ett telefonnummer, men det eneste jeg finner er en mailadresse.

Ett seriøst nettsted bør som minimum opplyse om:

- Daglig leder
    - Telefonnummer
    - Postadresse
    - Organisasjonsnummer

Jeg har handla såpass på nett at jeg vet med sikkerhet at sjappa.net er ett nettsted jeg aldri aldri ha handlet hos med slike mangler som dette.

Dessuten bør man prøve å få tak i *.no som domene om denne er ledig.

Originally posted by way_ View Post
    Hvorfor er det ingen kontaktoppolysninger på www.sjappa.net? Har tråla hele siden for å lete etter ett telefonnummer, men det eneste jeg finner er en mailadresse.

Ett seriøst nettsted bør som minimum opplyse om:

- Daglig leder
    - Telefonnummer
    - Postadresse
    - Organisasjonsnummer

Jeg har handla såpass på nett at jeg vet med sikkerhet at sjappa.net er ett nettsted jeg aldri aldri ha handlet hos med slike mangler som dette.

Dessuten bør man prøve å få tak i *.no som domene om denne er ledig.
    Her har du vel alt du trenger:

http://www.sjappa.net/contact

Vålerenga Sport AS
    Org nr:979554206
    Adresse:
    Jernbanetorget 1
    0154, OSLO
    Telefon: 23310170
    Faks: 23310171
    Epost: post@sjappa.net

Tok meg under 1 minutt å finne....
    Lykke til med bestillingen

Comment

Originally posted by Holstad View Post
      Her har du vel alt du trenger:

http://www.sjappa.net/contact

Vålerenga Sport AS
      Org nr:979554206
      Adresse:
      Jernbanetorget 1
      0154, OSLO
      Telefon: 23310170
      Faks: 23310171
      Epost: post@sjappa.net

Tok meg under 1 minutt å finne....
      Lykke til med bestillingen
      ...men lett å finne er det ikke. Det er ingen linker til denne siden utenom sidekartet.
      mvh

Ogni M

Comment

Å klage er man alltid god til....

Mikkel

Comment

Originally posted by miguel View Post
          Å klage er man alltid god til....

Mikkel
          Å komme med kritikk og henvisninger er ikke synonymt med å klage, Mikkel.

Jeg ser linken til Holstad og at den fungerer. Den ligger under "sidekart" som er et område de fleste normalt aldri besøker. Jeg oppfordrer til å kopiere denne informasjonen under fanen "Om oss" slik at den bli lettere for Hvermansen å finne frem til.

Comment

Jeg finner ikke frem til denne kontaktsiden, og jeg har prøvd i fem minutter nå (ja, jeg ser linken lenger opp, men ville jo se om jeg klarte å finne den på egenhånd). Og hva er et sidekart, og hvordan finner man evt det, siden dere sier at kontaktinfoen ligger der? Siden kontaktinfoen ligger så godt gjemt, så tolker jeg jo det dit hen at Sjappa egentlig ikke vil bli kontaktet av noen

Comment

Originally posted by Cyrus View Post
              Jeg finner ikke frem til denne kontaktsiden, og jeg har prøvd i fem minutter nå (ja, jeg ser linken lenger opp, men ville jo se om jeg klarte å finne den på egenhånd). Og hva er et sidekart, og hvordan finner man evt det, siden dere sier at kontaktinfoen ligger der? Siden kontaktinfoen ligger så godt gjemt, så tolker jeg jo det dit hen at Sjappa egentlig ikke vil bli kontaktet av noen
              Takk for tipset, viste ikke at den lå noe bortgjemt.... den er nå lagt inn under info om oss.

frode

Comment

Working...
              X