Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Billettene til Startkampen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Billettene til Startkampen

Hvorfor blir ikke de solgt i sjappa denne gangen?

Originally posted by Lyrica View Post
    Hvorfor blir ikke de solgt i sjappa denne gangen?
    mulig det er fordi dem skal ha alle pengene selv og ikke vil gi vif eller klanen muligheten til å tjene en slant på billettene...

tungvint syns jeg, måtte lage egen bruker får å få kjøpt... Og hva F..n skal jeg med egen bruker på start sine sider???

Comment

Originally posted by Roger`n View Post
      Og hva F..n skal jeg med egen bruker på start sine sider???
      Kjøpe billett...?
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
        Kjøpe billett...?
        Til den ene kampen ja... og så etter det???

i mine øyne som er en meget liten bruker av nett og data så syns jeg det er tungvint.

Comment

Originally posted by Roger`n View Post
          Til den ene kampen ja... og så etter det???
          Til kampen neste år?
          Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Jeg regner med at siden Klanen ikke har kontroll på billettsalget til eget felt har hverken de eller VIF noe ansvar heller.
            Hvemsomhelst kan jo bestille billetter til det feltet.
            Kontrollen med hva man registrerer er ikkeeksisterende.

Comment

Jeg har postbanken, så får ikke betalt på nettet, og er heller ikke intressert i å være meldt inn i noe som har med Start å gjøre...

Så for min del, så kjøper jeg heller billetten når jeg kommer til stadion... Tviler sterkt på at det vil bli utsolgt

Comment

Originally posted by Lyrica View Post
                Jeg har postbanken, så får ikke betalt på nettet, og er heller ikke intressert i å være meldt inn i noe som har med Start å gjøre...
                Jeg har også Postbanken. Nettbanken min funker ypperlig. Postbanken VISA også.

Men du har rett, det blir ikke utsolgt.
                Nesrene @ Twitter

Comment

Hvis det var flere som meg som ikke ville melde seg inn det startgreiene, så har jeg nå vært i kontakt med dem, og de sa det ikke var noe problem å kjøpe i luka på kampdag. Hvis noen lurte

Comment

Working...
                  X