Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Mafifa t-skjorte har kommet i Sjappa...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lokalhelt
    replied
    Originally posted by san Paolo View Post
    Drar denne tråden opp igjen...

Mtp. på de ferskeste avsløringene om hvordan Qatar bestakk seg til Fotball-VM 2022, Alle arbeiderne som er døde i arbeidsulykker på VM-anleggene - OG slave-foholdene som VM-anleggsarbeiderne lever under i Qatar + Blatter's korrupte FIFA-regime...

Er det mulig å ta inn igjen noen nye MAFIFA-skjorter i Sjappa??
    Haha, de skjortene hadde jeg ikke sett før. Og ikke hu vakre dama i TUIL logo men vålerega farger

http://www.sotahjornet.no/?p=675

Synes forøvrig at NFF mafiaskjortene er artigere enn Fifa Mafifa skjortene.

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Drar denne tråden opp igjen...

Mtp. på de ferskeste avsløringene om hvordan Qatar bestakk seg til Fotball-VM 2022, Alle arbeiderne som er døde i arbeidsulykker på VM-anleggene - OG slave-foholdene som VM-anleggsarbeiderne lever under i Qatar + Blatter's korrupte FIFA-regime...

Er det mulig å ta inn igjen noen nye MAFIFA-skjorter i Sjappa??

Leave a comment:

• Aamodt
    replied

takk! da vet jeg det

Leave a comment:

• Cyrus
    replied
    Et ordspill som går på MAFIA og FIFA. Mange mener FIFA er gjennomkorrupte og tidvis bedriver mafiavirksomhet.

Enklere at du ser det selv, enn at jeg skal forklare da.

MAFIFA-bilde!

Leave a comment:

• Aamodt
    replied
    mafifa.

hva er mafifa

Leave a comment:

• Skrible
    replied
    Originally posted by Ed1913 View Post
    Vært bortreist en liten stund nå, er det fortsatt mulig å skaffe seg trøya om man stikker innom sjappa en gang i løpet av uka?
    Jeg kjøpte på lørdag som var (2. juli), og det var mange eksemplar igjen, i mange ulike størrelser, så mitt hete tips er: Ja!

Leave a comment:

• dikern
    replied
    Originally posted by DonNasty View Post
    Jeg har kjøpt min, og bærer den stolt på jobben, men det burde ha vært en liten VIF logo på den.
    Hvorfor det? Denne t-skjorta er mer enn "supporterprotest" enn det er ett "supporterplagg". En VIF-logo ville jo vært helt malplassert, og direkte uthoring av logoen!

Leave a comment:

• Ed1913
    replied
    Vært bortreist en liten stund nå, er det fortsatt mulig å skaffe seg trøya om man stikker innom sjappa en gang i løpet av uka?

Leave a comment:

• DonNasty
    replied
    Jeg har kjøpt min, og bærer den stolt på jobben, men det burde ha vært en liten VIF logo på den.

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Ny variant?

Hadde det blitt laga en variant av denne

- med marionettene-trådene forlenga nedover - og et bilde av Yngve Hallén som henger i trådene, (med 'NaFiFa' foran) så tror jeg at jeg hadde kjøpt den Tskjorta og...

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Fikk kjøpt min i dag. Fin sak!
    Behagelig store i størrelsene også.

Må være en glimrende gave å gi til fotballpolitisk bevisste fotball-idioter...

Leave a comment:

• Svartnir
    replied
    Er det mulig å bestille disse trøyene ifra sjappa og få de tilsendt i posten eller kan de kun kjøpes i butikk?

Leave a comment:

• Hjesus
    replied
    Bilde av skjorta kan sees i dagens gjetord fra Sotahjørnet. Synes den blei kjempefin og fyker ned rett etter jobben og sikrer meg et eksemplar.

Leave a comment:

• miguel
    started a topic Mafifa t-skjorte har kommet i Sjappa...

Mafifa t-skjorte har kommet i Sjappa...

Kjøpte den idag, kun 100 spenn. Løp løp løp. Første men ikke siste produkt fra Sjapperådet...

Mikkel
Working...
X