Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - FC MIKA

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - FC MIKA

Hvor mange billetter er solgt?

Denne meldingen får jeg opp fra billettservice: "Det er ingen seter tilgjengelig som matchter dine søkekriterier. Vennligst foreta en av følgende justeringer: Reduser antall billetter Sett priskategorien til "Beste tilgjengelig" Sett plassering til "Beste tilgjengelig" "

solgt ca 250 stk...

du prøver å kjøpe ben øvre: de kan kun kjøpes i sjappa. kun ben nedre og langside på nett. frode

Comment

Shit, bare 250 solgte. Det vil jo si enda bleikere enn på Lyns matcher. Vi burde i hvertfall klart å stable på beina en 4-5000.

Comment

off topic. er det/blir det mekka enga/mika skjerf?

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Originally posted by Olum View Post
          Shit, bare 250 solgte. Det vil jo si enda bleikere enn på Lyns matcher. Vi burde i hvertfall klart å stable på beina en 4-5000.
          4-5000 mot armensk motstand midt i fellesferien...? På en torsdag? Mot et lag ingen noen sinne har hørt om? Haha, artig.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
            4-5000 mot armensk motstand midt i fellesferien...? På en torsdag? Mot et lag ingen noen sinne har hørt om? Haha, artig.
            Etter så mye mas gjennom høsten om å få europacupplass er det like trist å se folk gi fullstendig faen når man faktisk spiller i Europa.

Her er det mange som bør gå i seg sjøl.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
              Etter så mye mas gjennom høsten om å få europacupplass er det like trist å se folk gi fullstendig faen når man faktisk spiller i Europa.

Det er nok noe med Norsk arroganse å gjøre. Hvor mange hadde vi mot Wisla Krakow? Det var ikke mye. Og det mot en klubb som er rimelig kjent i Europa.

Comment

eller at kampen spilles i fellesferien og endel er å reiser....

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Originally posted by Vif_på_toppen View Post
                  eller at kampen spilles i fellesferien og endel er å reiser....
                  Det var i hvert fall en 8-10k mot Tromsø for noen dager sida.

Comment

Originally posted by FrankO View Post

Det er jeg enig i, jeg mener bare at å håpe på 4-5000 mot Mika er det samme som å håpe på julenissen. Det hjelper jo heller ikke at kampen er omtrent like hausset opp som en middels cupkamp.

Og når det er sagt, jeg stikker ned og kjøper billetten min nå med en gang jeg.

Comment

Må si det er tragisk at det ikke er solgt flere billetter enn dette. Her må folk kjenne sin besøkstid, og slutte å klage hver gang det ikke er nok liv på tribunen. Men håper vi få som har kjøpt klarer å lage nok liv til at vi tar dette lett i land, så vi har ett bra utgangspunkt til bortekampen.
                      Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Working...
                      X