Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Medlemsskap betalt, men ikke registrert?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Medlemsskap betalt, men ikke registrert?

Jeg var innom sjappa i begynnelsen av august og sjekket om jeg hadde betalt for i år,og fant ut at jeg da ikke hadde gjort det. Jeg betalte da medlemsskapet mitt, men fremdeles har ikke profilen min blitt oppdatert på dette, ei heller har jeg mottatt noe klansrop. Mitt medlnr er 1664.
    E.Grøstad. Vål\'enga i mitt hjerte.

Re: Medlemsskap betalt, men ikke registrert?

send en e-post til medlem[att]klanen[dott]no så har du betydelig større muligheter til å få svar enn her på forumet.

Comment

Takk for tipset, men hva er da pointet med dette forumet? http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_eek.gif
      E.Grøstad. Vål\'enga i mitt hjerte.

Comment

Poenget er vel ganske greit oppsummert i forumets overskrift: "De ansatte i Sjappa svarer på spørsmål her."
        mvh

Ogni M

Comment

...og de ansatte i Sjappa har ikke ansvaret for å holde medlemsregisteret til Klanen oppdatert...

(Men mange roter dette sammen siden Sjappa har registeret over sesongkortholdere og tar i mot betaling for medlemsskap)

Comment

jeg har bare fått klansropet mitt en gang i året og det var sikkert det første. gis det ikke ut fire ganger i året?
            " Football isn`t about life or death. it`s about something even more."

Comment

Sitat: Den lør, 09 september 2006 11:52 skrev andches:

> jeg har bare fått klansropet mitt en gang i året og det var sikkert det første. gis det ikke ut fire ganger i året?

Nummer to kommer før LSK kampen og siste før jul?!. Hvorfor bare tre utgaver er fordi folk ikke bretter opp arma og skriver....

Mikkel

Comment

Sitat: Den lør, 09 september 2006 18:03 skrev miguel:

> Nummer to kommer før LSK kampen og siste før jul?!. Hvorfor bare tre utgaver er fordi folk ikke bretter opp arma og skriver....

...og fordi dette internettet (eller hva det nu heter...) saaaaakte tar over for en del behov slik at kostnadene ikke lengre kan forsvares ift. 4 utgaver vel...?

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
                X