Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sjappa

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sjappa

Lurer bare på hvorfor noen må vise sesongkort og andre ikke. Var og kjøpte billett til lsk-VIF idag og regestrerte at det var en foran meg i køen som kjøpte billetter uten sesongkort. Da jeg nevnte det for hun bak disken sa hun bare at hun viste hvem kjøpern var og hvem hun skulle kjøpe til og hun lurte på om jeg ikke skulle starte og jobbe der selv. Syns det er veldig merkelig at det skjer , har selv blitt netktet å kjøpe billett opp til flere ganger tidliger uten sesongkort.Det vil med andre ord si det lønner seg og kjenne noen i sjappa da det tydlighvis ikke begrensniger for hvor mange billetter man for kjøpt. Syns det er ganske urettferdig og frekt fra de som jobber der. Syns det børe være likt for alle uansett om man er kompis eller ikke kompis med de som jobber der.

Re: Sjappa

Vel, jeg er en av de, i hvert fall på en måte.

Jeg hadde med meg 3 sesongkort og kjøpte 4 billetter, men de som jobber i Sjappa veit at jeg alltid kjøper billett både til meg selv og til dama mi, og de veit også at jeg vanligvis er flink til å ha med meg sesongkortet hennes. I går kveld glemte jeg å få det overlevert og derfor hadde jeg det ikke i lommeboka da jeg ankom Sjappa i dag.

Det at de som jobber i Sjappa kjenner deg igjen og veit at du og den du kjøper billett til har årets sesongkort, har kanskje noe med at man kjøper til alt av kamper, hver bidige tur, hver bidige gang som en av de første i kø.

Det være seg tippeligakamper, første, andre og tredje runde i cupen, samt den runden jeg har glemt, Royal League-kamper og smell gjerne på en bortetur til Mlada Boléslav. Dette gjør man hvert bidige år, da kjenner folk deg etterhvert igjen.

Jeg ville heller sagt det var tvilsomt dersom det var første tur i året man måtte vise sesongkortet sitt på, men Sjappefolket har vel strengt tatt hatt ganske god tid til å lære seg at mange av de mest trofaste kjøperne har årets sesongkort nå...

Forøvrig, jeg kan både medlemsnummeret (med juksemelding på tlf), plassering på Ullevaal, navnet, fødselsdatoen og boadressa til dama mi, så de kunne ha slått det opp dersom det hadde vært nødvendig; men det trengte de altså ikke (selv om Merete trua med at jeg måtte framvise 8 sesongkort for å få 4 billetter til Lillestrøm og 4 billetter til Sandefjord.)
    in Absinthia

Comment

Er stort sett på alle komper selv jeg , men det hjelper ikke meg stort,og hvis du mener de på sjappa bør huske alle som er på de fleste borte kamper må de huske godt .Og det er faktisk ikke det som er poenget . Det bør være likt for alle uansett, skal man da ha fordel fordi man er på hils på de i sjappa?

Comment

Kjære vakre vene, dette er da ikke noe å gnåle om.

De som sjappepersonalet vet med sikkerhet har sesongkort er det da helt meningsløst å kreve bevis fra. Finn noe annet å klage over, det er flust av klage-tråder ellers på forumet.

Comment

Der er jeg ikke enig. At enkelte "må" ha med seg kort, mens andre slipper. Den holder ikke....

Hadde jeg sett det hadde jeg nektet å vise kortet mitt, mens jeg hadde krevd å få billett.... Sånne ting kjenner jeg at irriterer meg.....

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Så hvis du er på Bohemen og blir bedt om legitimasjon på at du er gammel nok til å drikke sprit, mens stamgjesten ved siden av deg, som attpåtil så litt yngre ut, slipper å vise legitimasjon. Ville du da nekta å vise legitimasjon, men fremdeles krevd å få servert absinth?
            in Absinthia

Comment

Vi er ganske mange som er god på å irritere seg......
              Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Vel hadde jeg vært på Bohemen en kveld, så skal jeg kjøpe øl uten å være spesielt full. Jeg blir nektet. Så kommer en av de faste, drita full. Han får det han vil ha. Da hadde jeg blitt irritert ja.....

Forskjellsbehandling kalles det.....

Comment

Den var relevant ja. Kjenner noen som kjører buss, de gidder ikke å se de samme månedskortene 25 ganger i måneden. Slik er det bare.
                  Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Den var ikke relevant, min var relevant, for min gikk på legitimasjon og det er nettopp legitimasjon for at du er sesongkortinnehaver dette er.

Det du viste til var dersom en person som ikke er sesongkorteier får en billett forbeholdt sesongkorteiere, mens en sesongkorteier blir nekta.
                    in Absinthia

Comment

Ikke at jeg gidder å gjøre noen stor sak ut av dette. men når det står "Sjappa minner alle om at det må vises frem et sesongkort per billett du ønsker å kjøpe. Uten kort ? ingen billett" på Klanen dot no. Også kommer da ev. folk å får kjøpe flere billetter uten å vise noe som helst, da blir det feil....

Forskjellsbehandling... Nå har ikke jeg sett dette har skjedd heller da http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Comment

Sitat: Den tir, 05 september 2006 12:50 skrev vif_supporter:

> Ikke at jeg gidder å gjøre noen stor sak ut av dette. men når det står "Sjappa minner alle om at det må vises frem et sesongkort per billett du ønsker å kjøpe. Uten kort ? ingen billett" på Klanen dot no. Også kommer da ev. folk å får kjøpe flere billetter uten å vise noe som helst, da blir det feil....

>

> Forskjellsbehandling... Nå har ikke jeg sett dette har skjedd heller da http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

>

>

Ro deg litt ned, da.

Du klager faktisk på at en sesongkortholder fikk billett. At den det gjelder er såpass kjent at betjeningen vet at han/hun har sesongkort gjør ikke dette til en skandale.
                        mvh

Ogni M

Comment

> Ro deg litt ned, da.

> Du klager faktisk på at en sesongkortholder fikk billett. At den det gjelder er såpass kjent at betjeningen vet at han/hun har sesongkort gjør ikke dette til en skandale.

Hvordan veit du at en med sesongkort fikk billetten? Regner med det skjer juks der som alle andre steder. Men er faktisk ikke det som er greie , syns det skal være likt for alle , man burde ikke dra fordeler fordi de bak disken kjenner deg.

^¨Så hvis du er på Bohemen og blir bedt om legitimasjon på at du er gammel nok til å drikke sprit, mens stamgjesten ved siden av deg, som attpåtil så litt yngre ut, slipper å vise legitimasjon. Ville du da nekta å vise legitimasjon, men fremdeles krevd å få servert absinth.

Da går man et annet sted her er det snakk om billetter og det blir utsolgt, regner med det er stor interresse for kampen og vi selger alle billettene.

Comment

>Ro deg litt ned, da.

Du klager faktisk på at en sesongkortholder fikk billett. At den det gjelder er såpass kjent at betjeningen vet at han/hun har sesongkort gjør ikke dette til en skandale.

Ro meg ned. Her har akkurat noen av gutta på avdelingen sprayet ned kontoret mitt med verdens verste deo. Det stinker som et horehus i Lisboa her.....

Vel, jeg var ikke der... Fytte.....

Comment

Sitat: Den tir, 05 september 2006 13:40 skrev rudern:

> Da går man et annet sted her er det snakk om billetter og det blir utsolgt, regner med det er stor interresse for kampen og vi selger alle billettene.

Nettopp derfor selges det til folk med sesongkort først.

Comment

Working...
                              X