Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sjappa

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Sjappa

Sitat: Den tir, 05 september 2006 13:40 skrev rudern:

>

> Hvordan veit du at en med sesongkort fikk billetten?

>

Jeg vet det fordi Hjesus forklarte saken litt lenger opp i diskusjonen. Og faktisk, man har en fordel av å kjenne folk. Lik det eller hat det. Når betjeningen vet at du har sesongkort burde det være greit for alle parter. Dere henger dere opp i bagateller.

Men jeg skal være enig i at det finnes svakheter i systemet.

mvh

Ogni M

Comment

Sitat: Den tir, 05 september 2006 13:59 skrev Kjellsen:

> Sitat: Den tir, 05 september 2006 13:40 skrev rudern:

>

> > Da går man et annet sted her er det snakk om billetter og det blir utsolgt, regner med det er stor interresse for kampen og vi selger alle billettene.

>

> Nettopp derfor selges det til folk med sesongkort først.

Ja er jo det som er poenget , hvis du sier du kjøper for 4 stk og du ikke har sesongkort og vise , men du for billettene fordi de bak disken kjenner deg. Hvordan veit de at de med sesongkort for dem? Er derfor det er urettferdig vett du. Har selv ikke fått kjøpt fordi jeg har glemt, men skal det gå på trynefaktor er det jo helt utrolig.

Comment

Sitat: Den tir, 05 september 2006 14:13 skrev rudern:

> Ja er jo det som er poenget , hvis du sier du kjøper for 4 stk og du ikke har sesongkort og vise , men du for billettene fordi de bak disken kjenner deg. Hvordan veit de at de med sesongkort for dem? Er derfor det er urettferdig vett du. Har selv ikke fått kjøpt fordi jeg har glemt, men skal det gå på trynefaktor er det jo helt utrolig.

Gå i Sjappa hundre ganger og vis frem sesongkortet ditt. Jeg vedder at du slipper å gjøre det 101. gangen.

Trynefaktor, liksom. Ta deg sammen.

mvh

Ogni M

Comment

Vel Ingo,

jeg vedder lett i mot. Senest til cupkampen mot FFK ble jeg nektet å kjøpe 4 billetter ettersom jeg bare hadde med meg mitt eget sesongkort. Jeg kan oppgi nøyaktig den samme informasjonen om mine kampkompiser som det Hjesus oppgir (den var de forøvrig ikke interessert i å få i Sjappa), jeg kjøper også billetter til de fleste bortekampene og jamen var det ikke den samme personen som pleier å stå i kassa også, men plutselig var det full stopp. Skuffende at jeg har et tryne som ikke er verdt å huske da... http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_confused.gif

Comment

Sitat: Den tir, 05 september 2006 15:20 skrev MeretheB:

> Vel Ingo,

> jeg vedder lett i mot. Senest til cupkampen mot FFK ble jeg nektet å kjøpe 4 billetter ettersom jeg bare hadde med meg mitt eget sesongkort. Jeg kan oppgi nøyaktig den samme informasjonen om mine kampkompiser som det Hjesus oppgir (den var de forøvrig ikke interessert i å få i Sjappa), jeg kjøper også billetter til de fleste bortekampene og jamen var det ikke den samme personen som pleier å stå i kassa også, men plutselig var det full stopp. Skuffende at jeg har et tryne som ikke er verdt å huske da... http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_confused.gif

>

>

Ikke helt sammenlignbart med det jeg skrev. Når du viser ditt eget kort 100 ganger, slipper du nok den 101. gangen, men du må nok ikke være forundret over å bli nektet 3 billetter uten tilsvarende sesongkort.

Uansett må man ikke finne på å avlede et krav av at man har vært der ofte. Reglene er klare, og når den sjappeansatte er hyggelig ved å huske at du har sesongkort og lar deg slippe å vise det frem, klager faen meg folk på det også.
            mvh

Ogni M

Comment

Sitat: Den tir, 05 september 2006 15:30 skrev Ogni M:

>

> Ikke helt sammenlignbart med det jeg skrev. Når du viser ditt eget kort 100 ganger, slipper du nok den 101. gangen, men du må nok ikke være forundret over å bli nektet 3 billetter uten tilsvarende sesongkort.

> Uansett må man ikke finne på å avlede et krav av at man har vært der ofte. Reglene er klare, og når den sjappeansatte er hyggelig ved å huske at du har sesongkort og lar deg slippe å vise det frem, klager faen meg folk på det også.

http://www.klanen.no/snakk/index.php...amp;#msg_25445

Egnet tråd ?

Comment

Det var da voldsomt så oppgitt da? Jeg var muligens litt uklar i mitt eks: Samtlige ganger jeg har fått kjøpe billett uten å vise sesongkort så har det vært 4 i antallet og ikke kun til meg selv, men til de 3 andre jeg alltid går på kamp sammen med også.

Og ta det heeelt med ro, både jeg og mine kampkompiser får stort sett billetter til de kampene vi vil, men det var du som bød opp til veddemål http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Comment

Jøss, har du blitt nekta av deg selv? Da er du jaggu striks på reglene. http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_eek.gif
                  in Absinthia

Comment

Sitat: Den tir, 05 september 2006 22:08 skrev Hjesus:

> Jøss, har du blitt nekta av deg selv? Da er du jaggu striks på reglene. http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_eek.gif

Ehhh flere i Norge som heter det samme Hjesus......

Comment

P og B uttales nesten likt når man kommer hjem fra Bohemen (Pohemen) da. Men takk for opplysninga, da skjønte jeg plutselig innlegget.
                      in Absinthia

Comment

Hjesus fikk kjøpe fire billetter med tre kort og ei dame fikk kjøpe en billett til seg selv uten å vise sesongkort. Grunnen er at gjennom de seks årene jeg har jobbet her, har de vært stamkunder og jeg vet med 100% sikkerhet at de har sesongkort. Absolutt alle andre som var inne i Sjappa i går viste rett antall kort for å få rett antall billetter.

Vi kan godt begynne å kreve kort av alle vi kjenner også, og som vi vet med sikkert har sesongkort. Det er ikke noe prooblem det. Da er du herved advart Rune http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Når det er sagt er vi godt kjent med at vi får kjeft av kundene våre uansett hva vi gjør. Enkelte mener at ingen skal behøve å vise kort og at alle kan kjøpe fritt, mens enkelte mener at alle skal vise kort. Så en ting er i alle fall sikkert - ingen blir noen gang 100% fornøyde...

Comment

Sitat: Den tir, 05 september 2006 13:40 skrev rudern:

> Hvordan veit du at en med sesongkort fikk billetten? Regner med det skjer juks der som alle andre steder. Men er faktisk ikke det som er greie , syns det skal være likt for alle , man burde ikke dra fordeler fordi de bak disken kjenner deg.

>

>

------------

det veit dem ikke. men er ikk noe stress og gå rundt det systemet der.

du har med deg tre kort, ditt, og to kompiser kjøper tre bill.

så gjør dine to kompiser det samme, vips 9 bill....

sånn sett burde sjappa ha et system som registrerer vært kort slik at du ikke kan kjøpe fler en 1 bill per kort... men det er min mening

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Working...
                          X