Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Billetter Øvre Cola

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Billetter Øvre Cola

Mulig jeg burde klart å lest meg frem til svaret på dette spørsmålet men tar sjansen på å legge det ut her.

Av ulike grunner har jeg ikke kjøpt sesongkort for kommende sesong men regner alikevel med å dra på mange hjemmekamper (og noen bortekamper). Kunne da godt tenkt meg å stått i Colasvingen ettersom jeg ønsker å bruke stemmen min litt under kamp og da er det jo hyggelig å stå blant likesinnede..

Er det imidlertid slik å forstå at billetter til sangfeltene i Øvre Cola kun selges i Sjappa? Det er i såfall litt tungvint for oss som ikke er i Oslo til daglig.

Re: Billetter Øvre Cola

Ja, det er sånn, og enkelte kan sikkert føle dette som upraktisk.

Men siden disse feltene er reservert medlemmer av Klanen, ønsker vi også at billettene bare selges på et sted hvor de sjekker medlemskap.

I tillegg regner vi med at feltene E-F-G-H vil bli utsolgt som sesongkort. Dermed er feltene D og J de eneste midtfeltene i øvre Cola hvor det vil legges ut billetter.

Comment

Sitat: Den fre, 24 mars 2006 07:48 skrev KjellH:

> Ja, det er sånn, og enkelte kan sikkert føle dette som upraktisk.

>

> Men siden disse feltene er reservert medlemmer av Klanen, ønsker vi også at billettene bare selges på et sted hvor de sjekker medlemskap.

>

> I tillegg regner vi med at feltene E-F-G-H vil bli utsolgt som sesongkort. Dermed er feltene D og J de eneste midtfeltene i øvre Cola hvor det vil legges ut billetter.

--------------------------------------------------------

OK. Da er det vel bare å innrette seg etter det da. Vil det heller ikke være mulig å kjøpe billetter til feltene D og J på Ullevål før kampene?

Comment

De som bor utenfor Oslo kan fortsatt benytte seg av muligheten til å bestille billetter til Klanens felter på vsjappa@online.no

Da må man oppgi navn, adresse, medlemsnummer og VISA eller Mastercardnummer med utløpsdato. Da trekker Sjappefolket penger fra kortet ditt og sender deg billetter i posten.

Comment

Sitat: Den fre, 24 mars 2006 10:54 skrev MereteP:

> De som bor utenfor Oslo kan fortsatt benytte seg av muligheten til å bestille billetter til Klanens felter på vsjappa@online.no

>

> Da må man oppgi navn, adresse, medlemsnummer og VISA eller Mastercardnummer med utløpsdato. Da trekker Sjappefolket penger fra kortet ditt og sender deg billetter i posten.

--------------------------------

Det er jo en flott mulighet da! Det kommer jeg nok til å benytte meg av ja. Takker for svar.

Comment

Working...
          X