Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF - TIL

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF - TIL

Var på narvesen og der fikk jeg beskjed om at de ikke hadde flere billetter i Cola svingen.

Kan sjappa svare på om det er noen flere billetter til Cola svingen i Sjappa?

Håper på raskt svar.

Takker på forhånd.

Re: VIF - TIL

På billettluka.no kan man finne svar. Etter det jeg kan skjønne er cola øvre utsolgt, men det finnes fortsatt noen hundre billetter igjen på cola nedre (256 + 70 stk, det skulle vel bli sånn ca. 326)

Comment

Jeg kjøpte biletter til cola øvre i sjappa igår, etter at du sendte inn din melding

Comment

narvesen er jo lok, men om du har snakketøyet i orden bør det ikke være altfor vanskelig å fortelle dem at bare k-m og a-c i øvre cola selges på narvesen. du får ikke kjøpt midtfeltene i narvesen eller på billettluka.no så vidt jeg veit.

på billettluka.no ser man at de feltene i cola øvre du får kjøpt der eller på narvesen har tilsammen 174 + 138 plasser as we speak.

Om de sier det er utsolgt, og du veit noe annet (cola er aldri utsolgt før kampdag.....) må du ikke bare smile pent og si OK!

Comment

Jeg gikk tilbake ca. en time etterpå, og da var det billetter alikvel gitt...

Så da kom jeg meg på kampen. Neste år blir det definitivt sesongkort!

Comment

Working...
          X