Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bytte av felt

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bytte av felt

Hvordan er det best å gå frem om man vil bytte fra felt H til felt F/G?

Jeg må vel vente frem til 23. desember før jeg kan kjøpe sesongkort på et nytt felt? Isåfall innebærer det at også min plass på H er fritt vilt. Hadde vært utrolig trist dersom felt F/G var fullt og før jeg fikk summet meg var salget på felt H stengt også...

Hvordan kan man unngå å gamble med plassen sin, men fortsatt ha mulighet til å flytte?

Ettersom det største presset vanligvis går mot midten, hadde det vært en idé å reservere plassene en dag mindre på midtfeltene neste år. Da kunne de på feltene rundt leve i vissheten om at i værste fall, så beholder de plassen fra i fjor...

Mjerda

Re: Bytte av felt

såvidt jeg vet kan alle kjøpe på f/g i øvre cola,det er ingen som har forkjøpsrett,men man bør være tidlig ute og synge på alt.Arrester meg hvis jeg tar feil.

Comment

Sitat: Den lør, 18 november 2006 19:36 skrev Johannes:

> såvidt jeg vet kan alle kjøpe på f/g i øvre cola,det er ingen som har forkjøpsrett,men man bør være tidlig ute og synge på alt.Arrester meg hvis jeg tar feil.

-----------------------------

Du er arrestert http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Mvh Stefan

Comment

Du gjør følgende, tar turen innom Sjappa, forteller at du ønsker og komme deg nærmere midten, det vi gjør da er og reservere den plassen du har på feks felt H noen dager ekstra slik at du feks første dagen i romjulen kan komme nedom og se om det har blitt noen ledige på felt F, hvis så ikke har skjedd kjøper du ut den andre plassen din.

hang du med?

Comment

Sitat: Den lør, 18 november 2006 21:43 skrev frodev:

> Du gjør følgende, tar turen innom Sjappa, forteller at du ønsker og komme deg nærmere midten, det vi gjør da er og reservere den plassen du har på feks felt H noen dager ekstra slik at du feks første dagen i romjulen kan komme nedom og se om det har blitt noen ledige på felt F, hvis så ikke har skjedd kjøper du ut den andre plassen din.

>

> hang du med?

>

>

>

>

>

>

>

>

Hang med! Høres veldig bra ut hvis så er tilfellet!

Takk for info!

Mjerda

Comment

Sitat: Den lør, 18 november 2006 21:43 skrev frodev:

> Du gjør følgende, tar turen innom Sjappa, forteller at du ønsker og komme deg nærmere midten, det vi gjør da er og reservere den plassen du har på feks felt H noen dager ekstra slik at du feks første dagen i romjulen kan komme nedom og se om det har blitt noen ledige på felt F, hvis så ikke har skjedd kjøper du ut den andre plassen din.

Gjelder det samme for de som ønsker å bytte tribune?

Comment

Ja dette samme gjelder der!

Frode
              <---Sjappesmurfen--->

Comment

Eller kanskje det hjelper og være der 4 desember og kjøpe evt da, om det er noen ledige på felt F/G? Kan bli vanskelig og lure seg inn der http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_confused.gif
                Oslobajas

Comment

Working...
                X