Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort Vestbredden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sesongkort Vestbredden

Hei,

Mulig at dette er info som er postet et sted, men jeg skjønte det ihvertfall ikke utfra brevet angående sesongkort i går. Jeg har i dag et sesonkort på felt D, men ønsker å flytte til det nye sangfeltet på gamle konge. Må jeg da vente med å kjøpe nytt kort til alle som har sesongkort der i dag har fornyet disse, eller vil jeg fra mandag 4. desember kunne flytte fra felt D til gamle konge? Hvis man må vente så vil det vel i prinsippet si at jeg risikerer å miste den plassen jeg har i dag pluss at sangfeltet kan være fullt slik at jeg da ender opp enda lenger inn i ingenmannsland...

Re: Sesongkort Vestbredden

Alle de som har hatt fast plass på gamle konge får tilbud om og stå på gamle konge men da som unummerert. Disse har som deg forkjøpsrett frem til 23 desember kl 1500 på den plassen.

Hva skal du så gjøre for og ikke havne i ingenmannsland?

http://www.klanen.no/snakk/index.php...p;start=0&

Frode

Comment

Hvis jeg som ikke har hatt sesongkort iår ønsker å stå på vestbredden i 2007, er det da mulig å stille seg utenfor sjappa natt til mandag 4.12 med sovepose og toddy på termos, i håp om å få sesongkort der kl 9 når det åpner? Eller må jeg vente til juleaften (som forøvrig er en søndag - og neppe åpen sjappe), når alle gamlekara har fått tid til å bestemme seg om de gidder å fornye sesongkortet sitt?
      Klanen - Norges beste supportere

Comment

Ja første mulighet er 27 desember kl 10.00. Men det var noen plasser ledig på vestbredden på felt c feks og en plass her og der.

Frode

Comment

Sitat: Den tir, 21 november 2006 15:11 skrev frodev:

> Ja første mulighet er 27 desember kl 10.00. Men det var noen plasser ledig på vestbredden på felt c feks og en plass her og der.

>

> Frode

Er det noen ledige på felt F/G i cola og, slik at man kan ta med seg sovepose og termos en kald vinterdag, eller må man vente til 27 desember med å ta frem soveposen?
          Oslobajas

Comment

Hvilken del av "første mulighet er 27 desember kl 10.00" var det du ikke forsto?
            mvh

Ogni M

Comment

Pst, cola er det samme som Gaza. Frode svarte på spørsmål om Vestbredden...
              in Absinthia

Comment

Det er ca 70 ledige plasser på F/G(cola svingen) og 20 plasser spredt ledig på f/g på vestbredden som legges ut 4 desember

Frode

Comment

La ikke merke til at spørsmålet faktisk var off-topic. Sorry, altså.
                  mvh

Ogni M

Comment

Sitat: Den ons, 22 november 2006 12:39 skrev frodev:

> Det er ca 70 ledige plasser på F/G(cola svingen) og 20 plasser spredt ledig på f/g på vestbredden som legges ut 4 desember

>

>

> Frode

Så dette betyr da at jeg som ikke har hatt sesongkort i 2006 pga. militærtjeneste, kan stelle meg i kø utenfor Sjappa mandag 4. desember, i håp om å få en av de 70 ledige plassene på F/G i Cola? JA eller NEI?

Comment

JA

Comment

Takk! Da slipper jeg å uroe meg mer for det. http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Comment

Working...
                        X