Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hva gjøres for å selge sesongkort?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hva gjøres for å selge sesongkort?

Ser at RBK og Brann allerede har over 10.000 solgte. LSK har visst allerede solgt 2900. Gjør klubben noe som helst på dette området for at også vi snart når 10000?

Enormt viktig for en klubb å selge sesongkort å ha en fast "grunnmur" av sesongkortholdere.

(Håper alle har fått med seg at fornyelsesfristen er 23. Desember og ikke 5. Desember som skrevet i brevet)

Re: Hva gjøres for å selge sesongkort?

Hvor mange av de solgte kortene i 2006 var faste plasser?

Disse skal fornyes senest lørdag.

Klubben bør også ta med solgte sesongkort på Hengern og sponsorkonseptet.

Det gjør andre klubber.
    Blårøde brødre

Comment

Sitat: Den tor, 14 desember 2006 12:43 skrev VIFpatriot:

> Ser at RBK og Brann allerede har over 10.000 solgte. LSK har visst allerede solgt 2900. Gjør klubben noe som helst på dette området for at også vi snart når 10000?

>

Jeg veit at det er mange som utsetter fristen sin, for å få skifte tribuner osv. Veldig morsomt siden stort sett alle gjør det så er man like langt. menmen.

Jeg ville gjerne ha sett et par boards i byen, massive reklamer i avisene. Men det driver vel med noe annet der oppe.
      Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
      [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

hva med å mobilser litt på vpn eller klanen.no?

Det gjør andre supporter klubber. For folk som vanligvis bare kjøper enkelt billetter kan det virke litt forvirrende med hvor man får sitte etc..

bare et hint..

.."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

Sesonkort!

Er det ikke på tide at klanen mobeliserer litt for å få solgt flere sesongkort slik blant annet bøfla og liin har gjordt..

syns vi virker sinnsykt slakke når det kommer til dette...

http://www.klanen.no/snakk/images/sm...on_redface.gif

Comment

Re: Sesonkort!

Syns det ikke er så rart Lyn og LSK selger greit med sesongkort.

Lyn og Bastionen har starta eget opplegg for de som vil stå sammen med de "tøffe guttene" (de som står, synger jovialt med og klapper der det passer seg), dette trekker nok litt.

LSK har jo ikke verdens største arena, og vil folk sitte og se bra - uten at de trenger å stå på traktoren sin - så må man være tidlig ute. Dessuten er det sikkert litt stas å ha sin egen jordflekk der inne på tribunen.

VIF har Norges største tribune, og man veit alltid at det er mulig å få billett. Det betyr at folk igjen sitter på gjerdet. Vi kan mobilisere så mye vi vil, uten at det har SÅ mye å si. Hadde vi hatt en stadion som tok 10.000 ville det nok vært mye større etterspørsel og mye mer mas enn det vi har for øyeblikket.

(Dette er kontra Lyn/Bastionen der man vel må være litt tidlig ute for å få plass i dette nye innhegningssystemet deres.)

Comment

Det er vel strengt tatt Vålerenga som må mobilisere, eller hva?

Det har aldri vært tradisjon for å kjøpe sesongkort i Vålerenga, men vi har til tross for manglende annonsering, solgt halvparten av hva vi gjorde i fjor.

Comment

Jeg sliter alltid med å kjøpe sesongkort, men det går på penger.

De penga jeg satte av til sesongkort (stipendet) gikk til noenting til meg, og julegaver. Nå får jeg ikke penger før den 15. Januar, det er vel ingenting ledig da?

Comment

Er vel mange som gjør som meg, venter på at det blir frigitt sesongkort på F/G og GK.

Comment

Fra vif.no

Salget av sesongkort til 2007-sesongen er i gang. Per lillejulaften har vi passert 3110 solgte kort. Fristen for å fornye gamle kort har nå gått ut. Mange vil komme 27. desember for å finne seg en bedre plass, og vi kan glede dere med at det er en del frigjorte plasser. På Vestbredden er det frigjort ca 400 seter som ikke er fornyet og i Cola Øvre er det på de fire midterste feltene frigjort rundt 300 seter. Her er det gode muligheter til å sikre seg en god plass, men ikke vent for lenge!

-----------

Kjøp sesongkort hvis du er Vålenga http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Blårøde brødre

Comment

Sitat: Den tir, 26 desember 2006 05:03 skrev Muppetkokken:

> Syns det ikke er så rart Lyn og LSK selger greit med sesongkort.

> Lyn og Bastionen har starta eget opplegg for de som vil stå sammen med de "tøffe guttene" (de som står, synger jovialt med og klapper der det passer seg), dette trekker nok litt.

sant nok

>

> LSK har jo ikke verdens største arena, og vil folk sitte og se bra - uten at de trenger å stå på traktoren sin - så må man være tidlig ute. Dessuten er det sikkert litt stas å ha sin egen jordflekk der inne på tribunen.

>

hehe

> VIF har Norges største tribune, og man veit alltid at det er mulig å få billett. Det betyr at folk igjen sitter på gjerdet. Vi kan mobilisere så mye vi vil, uten at det har SÅ mye å si. Hadde vi hatt en stadion som tok 10.000 ville det nok vært mye større etterspørsel og mye mer mas enn det vi har for øyeblikket.

> (Dette er kontra Lyn/Bastionen der man vel må være litt tidlig ute for å få plass i dette nye innhegningssystemet deres.)

Mulig det, men poenget er at klanen og vif ikke mobeliserer i det hele tatt..Noe kan man da gjøre? Nå er det jo sånn at man slipper nesten ikke inn på øvre cola uten sesonkort heller. Egentlig driter jeg i både bøffla og bastionen, men jeg savner en viss vilje til å rekrutere flere til våre kamper..

http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_sad.gif

Comment

Sitat: Den tir, 26 desember 2006 16:37 skrev nyegymsko:

> Mulig det, men poenget er at klanen og vif ikke mobeliserer i det hele tatt.."

Hva gjør Lyn og LSK som ikke vi gjør?

Hva foreslår du at vi gjør?

Comment

Re: Sesongkort!

Klanen.no og vpn.no har faktisk ikke hatt særlig stort fokus på salg av sesongkort.

Det har disse nevnte klubben vært flinke til

Om det er disse nettsidene sin oppgave er vel en annen sak.

Etter min mening bør det være en hovedsak fra november til april.

Ellers så kjøper vel de fleste som er inne på disse sidene sesongkort eller går på stort sett alt av kamper.

Vif.no har i år vært bra på markedsføring av sesongkorten med god info og barometer.

Det vi trenger er mer markedsføring i andre eksterne kanaler og ikke minst familiepakker,prisdifferensiering på de ulike tribunene.
                          Blårøde brødre

Comment

Kan fortelle at det var LANG kø utenfor Sjappa i dag tidlig. En kompis av meg var der halv ti og ble stående nesten to timer i kø.

Comment

Sitat: Den ons, 27 desember 2006 12:02 skrev mr. mystery:

> Kan fortelle at det var LANG kø utenfor Sjappa i dag tidlig. En kompis av meg var der halv ti og ble stående nesten to timer i kø.

Riktig. Da jeg kom ca. ti på ti, strakte køen seg bort til Deli de Luca. Slapp inn rundt elleve, og da gikk det heldigvis fort unna.

Comment

Working...
                              X