Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Barn - Ungdom - Voksne

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Barn - Ungdom - Voksne

Vi har i dag et billettsystem som skiller barn og voksne ved 16 år. Dette skille brukes i mange sammenhenger her i Norge. Men kinoene har en 3-delt inndeling. Tillatt for alle, 11 år eller 15 år. Hvorfor skriver jeg om dette !? Jo fordi jeg tror det ville være gunstig å innføre en ungdomsbillett/sesongkort. Da kunne f.eks barn være under 12 år, ungdom under 16 år, voksne over 16 år.

Vi selger kun voksenbilletter til Vestbredden og Cola Øvre. Samtidig er det godt tilbud for de som vil ha med barn på Cola Nedre. Men jeg mener "ungdom" godt kunne få kjøpt billetter til feltene på sidene av Cola Øvre. 12-13 åringer ville sannsynlivis ha følge med voksne, mens 14-15 åringer kanskje får gå alene eller i følge med litt eldre kamerater/søsken. På en normal kamp med 12-15000 tilskuere tror jeg at vi med årets nye system vil oppleve at det blir glissent på de nevnte felter (e. Samtidig vil det kanskje være ganske fullt på Cola Nedre. Hva om det da regner? Tror det kan bli et bra trykk på vaktene som må hindre fedre/mødre med barn, og undommer som prøver å "snike" seg til plass på Øvre.

Feltene som til slutt ble definert som felter med sankontrakt forbeholdes voksne. Prisene på Cola Øvre kunne f.eks være 150 for voksne og 100 for ungdom. På Nedre kunne det vært 130 for voksne og 50 for barn og ungdom. Da blir det en mere bevisst handling å betale det dobbelte for en ungdom hvis man ønsker plass på Øvre.

Om ungdomsbillett kunne innføres på Vestbredden er jeg mere usikker på.

Re: Barn - Ungdom - Voksne

Ikke noe dårlig forslag!
    IKAROS

Comment

Re: Barn - Ungdom - Voksne

Hvis jeg ikke har misforstått helt her så er det altså.

De fire midterste feltene i Colasvingen (E, F, G og H)- kun voksen.

De to feltene på hver side av disse fire (C, D + I, J) - voksen og ungdom. Resten?

Eller skal det være ungdomsbilletter på hele stadion, unntatt visse voksenfelter, feks de fire midterste på Vestbredden og de fire midterste i Cola?

Ingen dum idé. Mange må jo "læres opp" litt før de kan komme inn å være "ordentlige" supportere. Selv er jeg imot å utestenge folk pga alder ihvertfall på noe så ufarlig som en fotballkamp. Men joa, en åtteåring har kanskje ikke helt godt av den værste supporterjungelen heller.

Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
      [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Working...
      X