Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bilett kjøp.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mea C
    replied
    Re: Bilett kjøp.

Melder selvsagt inn sneipen snarest.

Blir sikkert knalltøft for'n å flashe Klanskortet på skolen her i Særp http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Leave a comment:

• Underberger jr.
    replied

Min sønn er medlem og dermed ikke noe problem å kjøpe billett til ham de gangene han skulle være med meg i fjor. Skjønner ikke problemstillingen. Når jeg leser at et felt er reservert medlemmer av Klanen/klubben tar jeg ikke å trekker den sluttningen at min sønn skal inn der uansett medlem eller ikke bare fordi jeg sjøl har sesongkort/medlemskap.

Da tenker jeg hmm... Jeg vil ha sesongkort på klansfelt, pytt... da kjøper jeg et medlemskap til poden også for kr 50,- Så kan han bli med hvis det passer.

Medlemskapet i Klanen er uansett et medlemskap for å vise sin støtte (i mine øyne), hvis man finregner på det og finner ut at man ikke tjener noe på medlemskap i kroner og øre til jr og derfor utelater å melde ham (henne) inn selv om han skulle være VIF supporter så må det stå for din regning. Hva jeg tenker om den saken skal jeg ikke nevne her.

Jørund

Leave a comment:

• Pondus
    replied

Sitat: Den tor, 03 mai 2007 15:24 skrev Mea C:

> Så om jeg noensinne skal ha med meg poden (som ikke er medlem ettersom vi bor i Særp) eller et potensialt medlem som ønsker å sjekke ut forholda går altså ikke dette?

>

> Genialt.

Det er nå engang slik at det kreves medlemsskap for å kjøpe billet/sesongkort til Vestbredden og Cola Øvre. Billettprisene på disse tribunene er også lavere enn man normalt ville ha tatt, særlig for gode langsidebilletter (tilsvarende plasser på Hafslund koster 270 kr, på Vestbredden 170 kr). Øvre Cola og Øvre VG er likt priset, men det er fordi Øvre VG er en familietribune. Man får altså en fordel av å være medlem. Hvis du ønsker å ha med poden eller en potensiell medlem kan jeg anbefale å kjøpe billett til Cola nedre. Får stort sett det samme inntrykket derfra. Dessuten er ikke Cola øvre særlig velegnet for små poder. Om du allerede har sesongkort selv til Cola øvre må du dessverre ut med 150 kr, men da får du kanskje vervet et nytt medlem til Klanen http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Leave a comment:

• Vif_på_toppen
    replied

jo det går, men dere kan ikke stå med klanen......

Leave a comment:

• Mea C
    replied

Så om jeg noensinne skal ha med meg poden (som ikke er medlem ettersom vi bor i Særp) eller et potensialt medlem som ønsker å sjekke ut forholda går altså ikke dette?

Genialt.

Leave a comment:

• Steinar
    replied

Kjøp av billetter på ståplass (Øvre Cola, Vestbredden), krever medlemskap. Dette er ikke noe nytt. I det ligger det at man heller ikke kan kjøpe flere billetter/sesongkort på samme medlemskort.

Ta med medlemskortetet til de andre når du skal kjøpe for flere medlemmer.

Det er ikke noe mål å fylle sangfelt med reduserte priser til "gjester" som ikke er medlemmer.

Om Sjappa ikke alltid har klart å praktisere dette like strengt, er en annen diskusjon.

Leave a comment:

• Mea C
    started a topic Bilett kjøp.

Bilett kjøp.

Fikk denne beskjeden fra søstra mi her:

"Jeg har en venninne som har lyst til å være med på kamp på søndag og gikk i Sjappa for å kjøpe billett og ble nektet...?! Siden jeg hadde sesongkort hadde jeg allerede kjøpt en billett på medlemskortet mitt og da kunne jeg ikke få fler... Er det noe nytt, ville jeg vite, men det var det visst ikke. Det gikk jo i fjor, sa jeg! Det var visst fordi de hadde latt det skli ut..."

Er dette virkelig tilfelle?

Og er det i så fall for at alle felta er fulle?

Og hvor ble det i så fall av muligheten til å ha med en "gjest" på kjøpt bilett til sitt sesongkort?

Om dette er tilfelle er det slettes ikke rart vi aldri klarer å fylle felta tytende fulle.

Og for at det ikke skal finnes tvil, hu har medlemskap i Klann og sesongkort på Vestbredden.

Working...
X