Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Nye tredje drakter.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nye tredje drakter.

Kommer disse i salg i Sjappa?

Re: Nye tredje drakter.

De var forferdelige. Så ut som Manchester city sine drakter urgh.. http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_sad.gif

Hvorfor skal vi ha alle regnbuens farger til alle draktene våre.

Hva blir neste rosa, som Juventus?

Dorian Stefan, blå, rød og hvit
    *****KREPP ARMY*****
    DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
    Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Så egentlig burde tredje draktene være røde? Siden våres farger er Blå, Rød og Hvit.

Comment

Sitat: Den ons, 13 juni 2007 21:36 skrev Nico 8:

> Så egentlig burde tredje draktene være røde? Siden våres farger er Blå, Rød og Hvit.

De gode gamle klasiske hvite draktene selvfølgelig.

Til nød de svarte.

Dorian Stefan
        *****KREPP ARMY*****

Comment

Så nettopp klipp fra kampen på Sumo. De nye lyseblå draktene er rett og slett nydelige!

Comment

De har fint lite med klubbens farger å gjøre... Jeg vil ha tilbake hvit bortedrakt med røde striper!
            Mitt legeme er hellig - min lever lagd av stål!

Mine legger lagd av foppal og min hjerne lagd av kål!

Comment

Sitat: Den ons, 13 juni 2007 21:42 skrev Dorian Stefan:

> Sitat: Den ons, 13 juni 2007 21:36 skrev Nico 8:

>

> > Så egentlig burde tredje draktene være røde? Siden våres farger er Blå, Rød og Hvit.

>

>

> De gode gamle klasiske hvite draktene selvfølgelig.

>

> Til nød de svarte.

>

> Dorian Stefan

Er ikke selve poenget med disse draktene at hvit drakt med hvit shorts ikke aksepteres når motstanderlaget også stiller med en av delene? Var vel ikke så vakkert med hvit drakt, med gønne detaljer og blå shorts som vi spilte med for en stund siden? Vi kunne selvsagt løst dette med å få tak i mosegrønne shorts, men dette er vel egentlig like greit?

Seriemester 2005

Comment

Den hvite med grønt var deilig!!!

Få den tilbake NÅ!
                KOM IGJEN ENGA

Comment

Er ikke poenget med en tredjedrakt at den ikke skal inneholde noen av klubbens farger da? Sånn at man unngår problemer, hvis andredrakten heller ikke kan brukes pga. at laget vi møter har en av de fargene i drakt/shorts? Tredjedrakten brukes jo bare hvis ikke hjemme- eller bortedraktene kan brukes. Enga har hvite shortser i både hjemme og borte draktsettet, og siden Mjøndalen også hadde hvite shortser, så brukes tredjedrakten. Logisk egentlig...

Kan jo nevnes at Manchester United hadde en tredjedrakt som var gul og grønn på midten av 90-tallet...

Comment

Sitat: Den tor, 14 juni 2007 20:38 skrev SondreSM:

> Den hvite med grønt var deilig!!!

> Få den tilbake NÅ!

De skal fortsatt bruke de, men ikke når motstanderen spiller med hvite bukser. Da skal vi bruke lyseblå... http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_eek.gif
                    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Sitat: Den tor, 14 juni 2007 21:03 skrev Cyrus:

> Tredjedrakten brukes jo bare hvis ikke hjemme- eller bortedraktene kan brukes. Enga har hvite shortser i både hjemme og borte draktsettet, og siden Mjøndalen også hadde hvite shortser, så brukes tredjedrakten.

Får ikke rettet meg selv, så jeg siterer meg selv istedet... http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Ble litt usikker anngående shorts-fargen på bortedraktene, så jeg kan ta feil der. Men poenget var i hvertfall at de har noe hvitt i både hjemme- og bortedraktene, det være seg drakt, shorts eller strømper. En tredjedrakt skal være annerledes...

Comment

Ahem..Grunnen til at United brukte drakten som var grønn og gul var i likhet med Vålenga at de tidligere hadde de fargene..(jmf Newton Heath). Og dette var bare en "jublileums drakt", så kan ikke sammenlignes med at Vålenga merkelig nok prøver å pushe mancity draker på fans...Patetisk er ordet jeg leita etter.

Dorian Stefan, som oppfordrer folk å drite i de støgge støgge draktene..
                        *****KREPP ARMY*****

Comment

Sitat: Den fre, 15 juni 2007 06:41 skrev Dorian Stefan:

> Ahem..Grunnen til at United brukte drakten som var grønn og gul var i likhet med Vålenga at de tidligere hadde de fargene..(jmf Newton Heath).

Det var faktisk en rein kopi av Newton Heats 1878-drakt. Da har man et historisk sus over det.

Nå har Vålerenga hatt kopi av Man United-drakta i et par år og prøver nå å skifte til Man City. Ikke rart vi spilte som vi gjorde mot Mjøndalen.

Comment

Det er da for pokker Manchester United som kopierer Vålerenga og ikke motsatt, det har Lene Carr sagt på direkte spørsmål til meg! http://www.klanen.no/snakk/images/sm...on_biggrin.gif

Muligens at det var en liten spøk inne i bildet der men http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif
                            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Sitat: Den fre, 15 juni 2007 11:43 skrev qxvrea:

> Det er da for pokker Manchester United som kopierer Vålerenga og ikke motsatt

>---------------

Seff er det det. Vi har hatt blå drakter siden "tidenes morgen". ManU kom diltende etter bare for litt sida.

Comment

Working...
                              X