Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Billetter til Flora kampen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Billetter til Flora kampen

Hei

Vil det bli lagt ut billetter til Flora kampen uten charter/buss etc? I så fall når?

Jeg skal se kampen kombinert med ferie og trenger derfor kun billett til selve kampen.

Re: Billetter til Flora kampen

Du kan -som alltid- regne med fyldig informasjon på klanen.no så snart den (informasjonen altså) er klar.

Vær nå litt tålmodig, det ble jo først klart på fredag hvem vi skal møte.
    mvh

Ogni M

Comment

Men, er det allerede nå mulig å reservere billetter? Hadde vært utrolig flott da jeg allerede har betalt fly og hotell..
      Ikke syt - syng!

Comment

Hei igjen

Enig at klanen.no er raske med info, og det er de denne gangen også!

Men, det er kun info om charter som nå er publisert. Jeg håper noen her kan svare meg på om det er mulig å kjøpe billett til selve kampen(uten fly,hotell)

Comment

I samme artikkel står det "billetter til kampen må kjøpes utenom, informasjon om dette vil bli lagt ut på www.klanen.no", så da sier det vel seg selv at det vil komme informasjon om dette?

Comment

Opps min feil. Da smører jeg meg med tålmodighet..

Comment

Ingen grunn til panikk. Det kommer info på klanen.no så snart vi har noe å informere om.

Comment

Info på klanen.no nå!

"Flora Tallin ? VIF 19. juli (UEFA-køpp): Vi får ikke billettene til Norge, men Sjappa vil selge billetter fra Klanshotellet i Tallin onsdag 19. og torsdag 20. juli. Mer eksakt informasjon om tid og sted kommer på klanen.no til uka. Vi får tildelt inntil 1000 plasser, så det skal være rikelig med billetter"

- sees snart på [url]www.stiftet1913.no[/url]

Comment

Sitat: Den fre, 06 juli 2007 18:04 skrev Hill:

> Info på klanen.no nå!

>

> "Flora Tallin ? VIF 19. juli (UEFA-køpp): Vi får ikke billettene til Norge, men Sjappa vil selge billetter fra Klanshotellet i Tallin onsdag 19. og torsdag 20. juli. Mer eksakt informasjon om tid og sted kommer på klanen.no til uka. Vi får tildelt inntil 1000 plasser, så det skal være rikelig med billetter"

>

>

Det håper jeg er onsdag 18. og torsdag 19. juli, hvis ikke så har vi problemer. http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

Comment

Working...
                  X