Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Mer kontroll

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mer kontroll

Jeg kommer sikkert til å få noen negative tilbakemeldinger.

Jeg veit at det ikke er noen lett løsning på dette problemet, men jeg syns like vel at det er viktig å få belyst temaet.

Å ta en åpen diskusjon på det.

Når det gjelder salg av biletter, så er det svakt med kontroll.

Har flere eksempler. Ta ved salget av biletter til rbk kampen som var åpent for alle.

Så veit jeg om folk som ikke har hatt medlemskort, som har lånt av en venn, slik at personen får kjøpt bilett.

Jeg skjønner at det er tidkrevende å sjekke alle som kommer å skal kjøpe biletter.

Men like vel når det kommer en jente inn med medlemskorte til en gutt. Såpass burde man kanskje ta seg tid til å se.

Ikke bare at man har et kort.

Det fins også folk som bare har hatt krav på en bilett som har fått med seg to, fordi de bare har vist at dem hadde to kort.

Selv om det var sesongkorte å medlemskorte til en å samme person.

Det er ikke meningen å kritisere personalet i sjappa. De gjør en grusomt bra jobb. Å all ære for dem.

Men dette problemet gjelder også på selve kampen, når det gjelder stemning å alt mulig. Små fjortiss jenter som bare vil dra fordi det er rbk mot enga.

Så mitt spm da er kan det finnes en rutine, som ikke gjør jobben til folkene i sjappa så veldig mye værre. Og som samtidig gjør at det er litt mer kontroll på hvem som har mulighet til å kjøpe å ikke?

Re: Mer kontroll

Sitat: Den lør, 25 august 2007 04:22 skrev kenta27:

> Jeg kommer sikkert til å få noen negative tilbakemeldinger.

> Jeg veit at det ikke er noen lett løsning på dette problemet, men jeg syns like vel at det er viktig å få belyst temaet.

> Å ta en åpen diskusjon på det.

>

> Når det gjelder salg av biletter, så er det svakt med kontroll.

> Har flere eksempler. Ta ved salget av biletter til rbk kampen som var åpent for alle.

> Så veit jeg om folk som ikke har hatt medlemskort, som har lånt av en venn, slik at personen får kjøpt bilett.

> Jeg skjønner at det er tidkrevende å sjekke alle som kommer å skal kjøpe biletter.

> Men like vel når det kommer en jente inn med medlemskorte til en gutt. Såpass burde man kanskje ta seg tid til å se.

> Ikke bare at man har et kort.

> Det fins også folk som bare har hatt krav på en bilett som har fått med seg to, fordi de bare har vist at dem hadde to kort.

> Selv om det var sesongkorte å medlemskorte til en å samme person.

>

> Det er ikke meningen å kritisere personalet i sjappa. De gjør en grusomt bra jobb. Å all ære for dem.

> Men dette problemet gjelder også på selve kampen, når det gjelder stemning å alt mulig. Små fjortiss jenter som bare vil dra fordi det er rbk mot enga.

>

> Så mitt spm da er kan det finnes en rutine, som ikke gjør jobben til folkene i sjappa så veldig mye værre. Og som samtidig gjør at det er litt mer kontroll på hvem som har mulighet til å kjøpe å ikke?

Det er 330 billetter igjen som skal selges ved inngangen til Lerkendal. Når man ser at man ikke blir kvitt alle billettene, hva er da poenget med en restriktiv salgspolitikk?

Seriemester 2005

Comment

Sitat: Den lør, 25 august 2007 12:57 skrev Reflektor:

> Sitat: Den lør, 25 august 2007 04:22 skrev kenta27:

>

> > Jeg kommer sikkert til å få noen negative tilbakemeldinger.

> > Jeg veit at det ikke er noen lett løsning på dette problemet, men jeg syns like vel at det er viktig å få belyst temaet.

> > Å ta en åpen diskusjon på det.

> >

> > Når det gjelder salg av biletter, så er det svakt med kontroll.

> > Har flere eksempler. Ta ved salget av biletter til rbk kampen som var åpent for alle.

> > Så veit jeg om folk som ikke har hatt medlemskort, som har lånt av en venn, slik at personen får kjøpt bilett.

> > Jeg skjønner at det er tidkrevende å sjekke alle som kommer å skal kjøpe biletter.

> > Men like vel når det kommer en jente inn med medlemskorte til en gutt. Såpass burde man kanskje ta seg tid til å se.

> > Ikke bare at man har et kort.

> > Det fins også folk som bare har hatt krav på en bilett som har fått med seg to, fordi de bare har vist at dem hadde to kort.

> > Selv om det var sesongkorte å medlemskorte til en å samme person.

> >

> > Det er ikke meningen å kritisere personalet i sjappa. De gjør en grusomt bra jobb. Å all ære for dem.

> > Men dette problemet gjelder også på selve kampen, når det gjelder stemning å alt mulig. Små fjortiss jenter som bare vil dra fordi det er rbk mot enga.

> >

> > Så mitt spm da er kan det finnes en rutine, som ikke gjør jobben til folkene i sjappa så veldig mye værre. Og som samtidig gjør at det er litt mer kontroll på hvem som har mulighet til å kjøpe å ikke?

>

>

> Det er 330 billetter igjen som skal selges ved inngangen til Lerkendal. Når man ser at man ikke blir kvitt alle billettene, hva er da poenget med en restriktiv salgspolitikk?

>

Regner med Kenta snakker på generell basis, som f.eks mot storelag som lsk og Fredrikstad da det var utsolgt
      Oslobajas

Comment

Sitat: Den lør, 25 august 2007 12:57 skrev Reflektor:

> Sitat: Den lør, 25 august 2007 04:22 skrev kenta27:

>

> > Jeg kommer sikkert til å få noen negative tilbakemeldinger.

> > Jeg veit at det ikke er noen lett løsning på dette problemet, men jeg syns like vel at det er viktig å få belyst temaet.

> > Å ta en åpen diskusjon på det.

> >

> > Når det gjelder salg av biletter, så er det svakt med kontroll.

> > Har flere eksempler. Ta ved salget av biletter til rbk kampen som var åpent for alle.

> > Så veit jeg om folk som ikke har hatt medlemskort, som har lånt av en venn, slik at personen får kjøpt bilett.

> > Jeg skjønner at det er tidkrevende å sjekke alle som kommer å skal kjøpe biletter.

> > Men like vel når det kommer en jente inn med medlemskorte til en gutt. Såpass burde man kanskje ta seg tid til å se.

> > Ikke bare at man har et kort.

> > Det fins også folk som bare har hatt krav på en bilett som har fått med seg to, fordi de bare har vist at dem hadde to kort.

> > Selv om det var sesongkorte å medlemskorte til en å samme person.

> >

> > Det er ikke meningen å kritisere personalet i sjappa. De gjør en grusomt bra jobb. Å all ære for dem.

> > Men dette problemet gjelder også på selve kampen, når det gjelder stemning å alt mulig. Små fjortiss jenter som bare vil dra fordi det er rbk mot enga.

> >

> > Så mitt spm da er kan det finnes en rutine, som ikke gjør jobben til folkene i sjappa så veldig mye værre. Og som samtidig gjør at det er litt mer kontroll på hvem som har mulighet til å kjøpe å ikke?

>

>

> Det er 330 billetter igjen som skal selges ved inngangen til Lerkendal. Når man ser at man ikke blir kvitt alle billettene, hva er da poenget med en restriktiv salgspolitikk?

>

Da er jeg faktisk enig med Kjell H.

"Spørsmålet blir da: Hvor forbanna dum er det egentlig mulig å bli? Vi vil at vår tribune skal være for de som holder med vårt lag. Selger vi ikke ut, så ønsker vi at resten av plassene på feltet skal stå tomme. Hadde ?vennen? holdt med Lyn eller Lillestrøm hadde det vært opplagt for alle. Det burde det være uansett."

Comment

Det fins også folk som bare har hatt krav på en bilett som har fått med seg to, fordi de bare har vist at dem hadde to kort.

--------------------------------------------

må være mulig å ha med kortet til andre å kjøpe flere billetter.

sparer køer osv på d.

Comment

Sitat: Den fre, 14 september 2007 10:27 skrev stone face:

> Det fins også folk som bare har hatt krav på en bilett som har fått med seg to, fordi de bare har vist at dem hadde to kort.

> --------------------------------------------

>

> må være mulig å ha med kortet til andre å kjøpe flere billetter.

> sparer køer osv på d.

>

>

Men nå skriver kenta27 at det var snakk om folk som hadde to kort og at det var medlemskortet og sesongkortet til samme person.

Det er altså ikke snakk om en person som har med flere medlemskort (som selvsagt må være greit), men en person som får billett både på medlemskortet og sesongkortet sitt.

Comment

er det ikke strekkoder på kortene????

kan ikke disse brukes til noe??

men her er det vil sikkert snakk om noen kroner for og kjøpe inn et

prog og utstyr som gjør at dette kan brukes....

får man til det så er det jo super enkelt og "registrere" kjøpere slik at dem ikke får kjøpt fler bill...

bare en tanke

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Sitat: Den lør, 15 september 2007 11:44 skrev Vif_på_toppen:

> er det ikke strekkoder på kortene????

> kan ikke disse brukes til noe??

>

> men her er det vil sikkert snakk om noen kroner for og kjøpe inn et

> prog og utstyr som gjør at dette kan brukes....

>

> får man til det så er det jo super enkelt og "registrere" kjøpere slik at dem ikke får kjøpt fler bill...

>

> bare en tanke

Dette ble vel diskutert i vinter også?
                IKAROS

Comment

Dette har det vært jobbet med, men prosjektet stoppet opp pga diverse tekniske utfordringer. Vet ikke helt hva status er.

Om det er noen der ute som har erfaring med den slags teknologi og som kan hjelpe Sjappa og styret med å få dette på plass, så blir de nok veldig glad for det.

(Om du evt. har relevant erfaring og har lyst til å ta i et tak for å få dette på plass, send meg en PM)

Comment

Working...
                  X