Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Billetter Lyn-Enga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Billetter Lyn-Enga

Er det ikke mulig å kjøpe billetter til Lynkampen via nettet? Prøvde på sidene til Lyn men fikk det ikke til. Må man inn i sjappa for å få kjøpt billett dersom man ønsker billett i cola?

Re: Billetter Lyn-Enga

http://www.klanen.no/billettinfo/bil...de_bortekamper

Som vanlig er det informasjon for den som gidder på klanen.no

Chr

Comment

Greit nok det. Hadde lest den der men det står vel strengt tatt ikke noe der om at billettene kun er å få kjøpt i Sjappa?

Comment

Skal lyns "supportere" bli plasert i VG svingen??? Er det ikke de som har hjemmekamp???trudde dem sto på VB jeg. Må vel ha gitt opp på å prøve å fylle en tribune og heller satse på VIP plassene.

Comment

Sitat: Den tir, 02 oktober 2007 01:01 skrev MeLoveEnga:

> Skal lyns "supportere" bli plasert i VG svingen??? Er det ikke de som har hjemmekamp???trudde dem sto på VB jeg. Må vel ha gitt opp på å prøve å fylle en tribune og heller satse på VIP plassene.

Lyn har halve Vestbredden, den halvdelen som er nærmest VG. VIF har hele Cola og den halvdelen av Vestbredden som er nærmest Cola. VG-svingen er for Hvermansen. Grei løsning egentlig.

Comment

Sitat: Den tir, 02 oktober 2007 10:51 skrev Pondus:

> Sitat: Den tir, 02 oktober 2007 01:01 skrev MeLoveEnga:

>

> > Skal lyns "supportere" bli plasert i VG svingen??? Er det ikke de som har hjemmekamp???trudde dem sto på VB jeg. Må vel ha gitt opp på å prøve å fylle en tribune og heller satse på VIP plassene.

>

> Lyn har halve Vestbredden, den halvdelen som er nærmest VG. VIF har hele Cola og den halvdelen av Vestbredden som er nærmest Cola. VG-svingen er for Hvermansen. Grei løsning egentlig.

Det er vel feil. Lyn har VG nedre og halve Bredden, og etter som jeg har forstått det vil Bastionen stort sett være i VG nedre.
            228

Comment

Sitat: Den tir, 02 oktober 2007 10:55 skrev carlsb3rg:

> Sitat: Den tir, 02 oktober 2007 10:51 skrev Pondus:

>

> > Sitat: Den tir, 02 oktober 2007 01:01 skrev MeLoveEnga:

> >

> > > Skal lyns "supportere" bli plasert i VG svingen??? Er det ikke de som har hjemmekamp???trudde dem sto på VB jeg. Må vel ha gitt opp på å prøve å fylle en tribune og heller satse på VIP plassene.

> >

> > Lyn har halve Vestbredden, den halvdelen som er nærmest VG. VIF har hele Cola og den halvdelen av Vestbredden som er nærmest Cola. VG-svingen er for Hvermansen. Grei løsning egentlig.

>

>

> Det er vel feil. Lyn har VG nedre og halve Bredden, og etter som jeg har forstått det vil Bastionen stort sett være i VG nedre.

Du har helt rett. Leste noe annet i forrige uke, men nå har Lyn lagt ut en oversiktlig info http://www.lyn.no/index.aspx?cat=113...&id=954395

Comment

http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=7576

Og her er en artig liten følgjetong etter at den jevne bastionær fikk nyss i løsningen.

Chr

Comment

hahaha vi rapper plassen!!!!

ENGA det er Magisk, lyn er jævla Tragisk Rarara Rarara

Comment

Er det mulig å kjøpe billetter i cola svingen til denne kampen uten medlemskap i klanen eller sesongkort?

Comment

Working...
                    X