Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Nye varer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nye varer?

Vet denne forumdelen er noe død, men jeg skulle gjerne sett litt fornying av utvalget i Sjappa med ujevne mellomrom.
    Spesifikt savner jeg ølglass med logoen vår, nye kaffekopper, touchscreen-hansker, nye skjerf (gjerne ett med Oslo-silhuetten rødt og blått), og hverdagsting som ser litt mer forseggjort ut. Og om 1913 kolleksjonen kunne blåses liv i igjen ville jeg blitt veldig glad

Går inn på sjappa.no å ikke et bilde av den nye vakre drakta vår......hva har skjedd med den butikken....er man virkelig så likegyldig til vår egen merkevare????

Comment

Sjappa.no driftes av Scantrade og har ingen ting med Sjappa på stadion å gjøre. At de ikke har oppdatert sin egen serie med drakter er jo spesielt, men det er jo alt i disse dager...

Comment

Dette har ikke noe med koronna-viruset å gjøre.Det har vært ræva med oppdateringer siden dagen en på den siden.Tydelig at man ikke vil nå frem til de utenfor ring 3.......

Comment

Ta kontakt med Sjappa på stadion på post@sjappa.net så løser det seg sikkert.
          (merk: . net og ikke.no.)

Comment

Sparker litt i denne ifm Dagboka som skriver om det samme.

Jeg er ingen moteguru, og bærer den gode gamle "En by ett lag"-hettegenseren med stolthet. Jeg syns også Oslo Skyline som kom i år er kul. Men ellers sliter jeg med fargene i foreningens logo, som strengt tatt ikke egner seg på klær for voksne, og at designene blir for like år etter år.

Comment

Originally posted by anderan View Post
              Sparker litt i denne ifm Dagboka som skriver om det samme.
              Det er så midt på spikeren som det går an haha.
              tror det er mange som hadde vært villig til å betale det skikkelige ting koster. For all del ha eggeglass og dvd’er fra 2005, men fornyelse ja takk.

Hvis man møter opp fysisk er de greie til å trykke på t-shorte/genser, men i 2020 bør det være mulig å «designe» selv på nett også..

tipper det er «høna og egget»...vi legger ikke nok spenn igjen til at tilbudet kan utvikles nok..

Comment

Working...
              X