Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2008

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sesongkort 2008

Hvordan fungerer det i forhold til sesongkort 2008?

Jeg hare fått med meg at det ikke vil bli sendt ut via post men via e-post denne gangen. Når blir brev om fornyelse av sesongkort sendt ut?

Sender man til den mailen man er registrert med i medlemsarkivet til Klanen?

Når er fristen for å fornye sine plasser for vi som har sesongkort?

Mulig jeg har gått glipp av noe info, men finner ikke så mye om det og nå er jo siden til Klanen.no mangelfull pga tekniske problemer.
    Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Re: Sesongkort 2008

Alt dette finner du ut på vif-fotball.no.

Det er IKKE adressen i Klanens medlemsregister som blir brukt til å sende ut mail, du må registrere deg i VIFs register via deres hjemmesider.

Comment

Takk for svar, det hadde jeg oversett.

Jeg har registrert meg men mottar ikke noe mail med aktiveringskoden.
      Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Comment

Sitat: Den sø, 25 november 2007 00:34 skrev Teern:

> Jeg har registrert meg men mottar ikke noe mail med aktiveringskoden.

Sjekk spam-folderen, fant min der... http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_wink.gif

-jørn-

(*´ェ`*)

Comment

Jeg registrerte meg der i oktober en gang, og selv om jeg har prøvd å logge inn flere ganger, så kommer jeg aldri inn. Står at jeg må aktivere og at jeg skal få tilsendt mail, men det har aldri kommet noen mail, selv ikke i spamboksen. Spurte om dette i et annet emne tidligere om samme sak, og fikk da svar fra Sjappe-Frode at jeg var registrert. Ikke vet jeg hvordan de fant ut av mailadressen min http://www.klanen.no/snakk/images/sm...n_confused.gif Men bare jeg får mail om tilbud, så er det greit. Men blir alltid litt usikker på sånne ting når noe ikke går som det skal...

Comment

For sent ute til å redigere min egen post...

Men sjekket litt ut, og fant ut at jeg hadde huket av for at all søppelpost skulle slettes automatisk med en gang, så da er det ikke så rart jeg aldri har sett noen mail. Men fikk endelig mail nå, og alt er bra http://www.klanen.no/snakk/images/sm...icon_smile.gif

Comment

Info om sesongkort/priser kommer på vif.no i løpet av uken.

Mer utfyllende i klansropet samt på våre hjemmesider usedvanlig snart, dvs når de er oppe og tusler igjen.

Christian

Comment

Oppdatering sesongkort?

Når kommer det en "teller" som viser hvor mange vi har solgt?
                IKAROS

Comment

Når jeg trykker på linken jeg fikk i mailen så blir jeg tydeligvis behandlet som en vanlig bruker, og får ikke mulighet til å kjøpe sesongkort på klansfelter. Noen tips til hva som vil fikse dette?

Og er Felt D-G et felt, eller vil det være sperrer mellom f.eks. D og E?

Comment

hvor lenge kan man vente med og betale/hente sitt sesongkort? Får lønn 15.des.... er det ikke frem til 2. Juledag eller no?

Noen som kan bekrefte/avkrefte?
                    That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Originally posted by // haz View Post
                      hvor lenge kan man vente med og betale/hente sitt sesongkort? Får lønn 15.des.... er det ikke frem til 2. Juledag eller no?

Noen som kan bekrefte/avkrefte?
                      Som det står i brev og mail, samt på klanen.no er dette 22.12

Comment

har lest her og der og ikke funnet det og ikke har jeg fått mail til tross for at jeg har forsøkt å registrere meg, og et forum er vel til for å spørre eller? Refererer til den noe nedlatende måten du svarer på.
                        That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Men hvorfor spørre når man har opplagte steder å lete?

Comment

poenget var at jeg IKKE fant det der jeg vanligvis finner slik info, og da er det helt naturlig å kunne spørre på et forum - uten å måtte få et snerpete svar (fra moderatoren i tillegg)
                            That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Originally posted by // haz View Post
                              poenget var at jeg IKKE fant det der jeg vanligvis finner slik info, og da er det helt naturlig å kunne spørre på et forum - uten å måtte få et snerpete svar (fra moderatoren i tillegg)
                              Du er faen meg sensitiv hvis du synes du fikk et snerpete svar her. Det er i hvet fall ingen som gidder å svare på spørsmål hvis man blir beskyldt for å ha en nedlatende holdning om man sammen med svaret opplyser om hvor man finner informasjonen...

Comment

Working...
                              X