Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2008

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hei, du trenger ikke banne

Konstruktiv tilbakemelding er helt vanlig på forum, spesielt mot moderatorer. Det må man regne med!
    That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Originally posted by // haz View Post
      har lest her og der og ikke funnet det og ikke har jeg fått mail til tross for at jeg har forsøkt å registrere meg, og et forum er vel til for å spørre eller? Refererer til den noe nedlatende måten du svarer på.
      Hvis du hadde sesongkort ifjor har du vel fått mail eller brev. Plassen/feltet etc du hadde i 2007 er reservert for deg fram til 22.12. Hvis du skal ha sesongkort for første gang kjøper du det i sjappa. Spørsmålet ditt tolker jeg dithen at du skal fornye kortet. Hvis du ikke skal fornye men kjøpe, skjønner jeg ikke spørsmålet ditt.

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
        Plassen/feltet etc du hadde i 2007 er reservert for deg fram til 22.12.
        flott! Takk for info! Det var det trengte å vite, da jeg har lett andre steder - men altså ikke hatt suksess. Derfor spurte jeg her.

Originally posted by Kjellsen View Post
        Hvis du ikke skal fornye men kjøpe, skjønner jeg ikke spørsmålet ditt.
        som du nå har forstått - så skal jeg fornye og du har både forstått meg og gitt meg et tilfredsstillende svar. Takker og bukker

Dog, jeg vil i fremtiden vurdere nøye om jeg henvender meg her om jeg lurer på noe, om dette er det jeg kan forvente meg når gjelder imøtekommenhet...
        That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Originally posted by // haz View Post
          hei, du trenger ikke banne

Konstruktiv tilbakemelding er helt vanlig på forum, spesielt mot moderatorer. Det må man regne med!
          Er Muppetkokken moderator? Det visste jeg ikke.
          mvh

Ogni M

Comment

hvis du leser en gang til, rolig og ikke fort fort for deg, så forstår du umiddelbart at jeg henviser til Kjellsen når jeg snakker om at han er mod, som det under nicket hans....
            That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Når jeg trykker på linken jeg fikk i mailen så blir jeg tydeligvis behandlet som en vanlig bruker, og får ikke mulighet til å kjøpe sesongkort på klansfelter. Noen tips til hva som vil fikse dette?

Og er Felt D-G et felt, eller vil det være sperrer mellom f.eks. D og E?

Comment

Sesongkort 08 spørsmål

Hei.

Personlig har jeg sesongkort men jeg har en kamerat som skal ha sesongkort til 08 for første gang. Så jeg lurte på om mann kan kjøpe sesongkort den 22.12 uavhenig av om man ikke har reservert? Altså frisalg!!!? vi bor begge i drammen, så til personen som svarer takk du hjalp oss kanskje med en mindre togtur.

P.S Beklager om svaret står et veldig tydlig sted eller hjemt inni en annen tråd, men lagde denne for å få raskest mulig svar

Takkar og bukkar på forhånd

Comment

Sesongkortene som ikke er fornyet blir frigitt 23 des, men da er ikke sjappa åpen. Så første dag sjappa åpner igjen - som er 3 juledag, altså 27.12.07 kan du kjøpe de sesongkortene som ikke er fornyet. Håper det hjelper deg

Comment

utsettelse av sesongkortet...?

vet at tidligere år har man kunnet utsette betalingen til januar måned. noen som vet om det fortsatt er mulig. prøvd å få tak i sjappa,men de har nok utrolig mye å gjøre,hehe
                    Djrene

Bend it faktisk

Comment

Originally posted by djrene View Post
                      vet at tidligere år har man kunnet utsette betalingen til januar måned. noen som vet om det fortsatt er mulig. prøvd å få tak i sjappa,men de har nok utrolig mye å gjøre,hehe
                      Det har som regel latt seg gjøre, men vil absolutt anbefale å ta en tur ned dit framfor å ringe. Som du selv antyder; de har noen småting å gjøre ja....

Christian

Comment

Working...
                      X