Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvor mange sesongkort er solgt?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvor mange sesongkort er solgt?

Når får vi oppdateringer på hvor mange kort som er solgt? Hadde vært fint med en oppdatering innimellom. Vet det er tidlig nå, men er litt morro å se om det går oppover. Det kunne kanskje fått noen til å få litt fart på seg å få kjøpt også.
    IKAROS

Sikkert alt for tidlig å spørre, men er det mulig å få noe svar på dette?

Med vennlig hilsen nysgjerrigper!! :P
    IKAROS

Comment

Og for dere som ikke finner det selv....

http://www.klanen.no/billettinfo/for...en_22_desember - Vi burde da ikke ligge på under halvparten av hva vi gjorde ifjor til samme tid???
      IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
        Og for dere som ikke finner det selv....

http://www.klanen.no/billettinfo/for...en_22_desember - Vi burde da ikke ligge på under halvparten av hva vi gjorde ifjor til samme tid???

Hva grunnen til det labre salget er, må jo gudene vite? Finner ingen god forklaring når vi har henta Martin, storsatsing, og all PR det gir. Snodig.

Comment

Originally posted by superman View Post
          - Vi burde da ikke ligge på under halvparten av hva vi gjorde ifjor til samme tid???
          Er vel enda 4 dager igjen til "før jul i fjor".
          Fortsatt god tid
          228

Comment

I tillegg kan det være at flere ønsker å flytte på seg og da må man vente til 27.

Alle til cola!

Comment

Og så kan det hende en del teller på knappene og vurderer frem og tilbake med tanke på endringene som gjøres på Vestbredden. Jeg vet min bedre(?) halvdel gjør det.
              Morten H.

Comment

Tror også det er flere som kommer over til cola. Hvertfall av de litt yngre som står der. Vet vi flytta ifjord, og da var det mange som vurderte men sa til slutt "neeh, venter ett år til og ser". Det er i cola det er BRA stemning, og det tror jeg flere og flere på bredden skjønner også. Greit at mange sier vi må holde liv i bredden osv osv, men det er ikke til å komme fra at cola er og blir best for de som vil synge 2x45.

Jo flere syngende til cola jo bedre blir det!
                IKAROS

Comment

Jeg må ihvertfall vente til 28 jan lønna mi for å fornye, og jeg tror flere med meg tenker mer julegaver osv osv nå, så jeg tror dette bedrer seg i jan/feb..

Og vi har dessuten aldri hatt noen stor tradisjon ang sesongkort heller..
                  Desverre..

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                    Hva grunnen til det labre salget er, må jo gudene vite? Finner ingen god forklaring når vi har henta Martin, storsatsing, og all PR det gir. Snodig.
                    Kanskje fordi flere som meg fremdeles venter på mailen "Fornyelsesbrev vil kun bli sendt per epost!", kommer? Ja jeg har registrert meg...
                    Areme\'sleggA

Comment

Originally posted by AremedsleggA View Post
                      Kanskje fordi flere som meg fremdeles venter på mailen "Fornyelsesbrev vil kun bli sendt per epost!", kommer? Ja jeg har registrert meg...
                      Vel har du ikke fått den nå, så er det tydeligvis noe feil og det beste er vel å ta turen til Sjappa...

Comment

Originally posted by AremedsleggA View Post
                        Jeg er en av dem. Fulgt med på spam-filteret og...men nå skal jeg uansett forsøke å bytte felt så jeg må nok stå i kø romjula
                        www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                        Glemmer passordet mitt...

Comment

Får dere opp et salgsbarometer her eller på vif.no (eller begge steder)?

Moro å følge med på.

Comment

Originally posted by Toy S View Post
                            Jeg må ihvertfall vente til 28 jan lønna mi for å fornye, og jeg tror flere med meg tenker mer julegaver osv osv nå, så jeg tror dette bedrer seg i jan/feb..

Og vi har dessuten aldri hatt noen stor tradisjon ang sesongkort heller..
                            Desverre..
                            Siste fra Sjappa, igår rundt kl 4 var det solgt ca 3000.

Christian

Comment

Jeg for min del gidder ikke kjøpe sesongkort i år.

Jeg hadde fast plass sammen med en kamerat på vestbredden litt til siden for "den harde kjernen". Vi likte oss, greie folk rundt som vi begynnte å bli kjent med. Vi var blant de mest aktive til å synge i området og storkoste oss på alle hjemmekamper i fjor. Vi var enige i at vi skulle beholde plassene livet ut om mulig.

Nå ser jeg rett og slett ikke poenget, og jeg tipper at ganske mange som mistet sine faste plasser ser det på samme måte.

Enden på visa blir sannsyneligvis at vi kommer til å droppe flere kamper i år hvis været er dårlig kampen på TV og dame grinete osv. VIF får færre tilskuere på kamp og mindre penger.

Vi var kanskje ikke "hardcore" nok for en del, men vi fyller aldri en stadion uten å tenke på de som er litt mindre "hardcore". Se til større ligaer der plasskortene går i arv og det er lange ventelister. Det sikrer full stadion og penger i kassa.

Årets avgjørelse om å fjerne de faste plassene var et stort skritt i feil retnig, og jeg er sikker på at det er en av hovedgrunnene til det labre salger så langt. I det minste våre 2 kort.
                              Stolt eier av "sjefskommentaren" 1 april 08. RIP Maya.

Comment

Working...
                              X