Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Skjerf og krus?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Skjerf og krus?

Så at det var tomt for skjerf i går.

Når kommer det ny forsyning? Og kommer det helt ny-designa skjerf? Dvs. Hva slags skjerf er det som kommer? Håper ikke det (hovedsaklig) blå med bare 'V' forsvinner...

Og hva med krus? Mener at det også mangler...

Re: Skjerf og krus?

er det bare meg som ikke lurer på om folk mister helt mot og mæle når de er innom sjappa??? mange som sier at de var i sjappa, men ikke fant no, også kommer de hit å spør.

vi har vel ikke blitt så redde for folk etter at nettet gjorde det lett å være anonym? hva med å spørre litt når du er i sjappa? Har prøvd det selv, og de beit ikke. de var faktisk ganske hyggelige og kom med gode svar...

(uten å være frekk, men dette begynner å bli en lei tendens lik den der folk spør om enkle faktaspørsmål uten å ha tatt et søk på google)

Comment

Man får ikke registrert innlegg på forumet av å spørre direkte i sjappa.

Skjønn det'a http://www.klanen.no/snakk/images/sm.../icon_razz.gif

Mvh Stefan

Comment

Sitat: Den søn, 30 april 2006 19:35 skrev nada:

> er det bare meg som ikke lurer på om folk mister helt mot og mæle når de er innom sjappa??? mange som sier at de var i sjappa, men ikke fant no, også kommer de hit å spør.

>

> vi har vel ikke blitt så redde for folk etter at nettet gjorde det lett å være anonym? hva med å spørre litt når du er i sjappa? Har prøvd det selv, og de beit ikke. de var faktisk ganske hyggelige og kom med gode svar...

>

> (uten å være frekk, men dette begynner å bli en lei tendens lik den der folk spør om enkle faktaspørsmål uten å ha tatt et søk på google)

--------------

Pleier å spørre folka i Sjappa når jeg ikke finner noe, men noen ganger er jeg mere stressa enn andre ganger - OG det var vel kø i kassa.

Det står jo også i forumoversikta at de som jobber i Sjappa er aktive på forumet her og svarer på spørsmål. Da svarer dem når de har tid, så why not?

Visste forresten ikke at det gikk an å søke etter artikler i Vål'enga-sjappa på google. (???) Er det noe bedre enn å søke etter det samme på nettsidene til Sjappa??

Edit: Og der fikk jeg enda et innlegg, gitt!

Comment

Working...
        X