Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hockeyklær

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pyro-fan
    replied
    Det er det fotball genserne ligger på så regner med at det blir ca det samma.
    Å ja det var en personlig ytring om hva jeg syns er rimelig å måtte ut med, som jeg sjøl hadde vært villig til å betale for en genser. Kanskje litt mer å siden det er snakk om en hockey genser
    Kan jo også hende at eventuelle hettejakker blir dyrere.

Men hva vet vel egentlig jeg som ikke er tørr bak øra

Leave a comment:

• Nesrene
    replied
    Originally posted by Pyro-fan View Post
    joda, men en pris på rundt 400-500 kroner er jo helt greit.
    Jeg antar det var en personlig ytring og ikke et forsøk på å si hva "folk faen meg skal være taknemlige for å få lov til å betale"...

- Nes

Leave a comment:

• Pyro-fan
    replied
    Originally posted by Nesrene View Post
    Antallet man bestiller har definitivt mye å gjøre med prisen på produktet. Prisen igjen påvirker produktets evne til å selge.

- Nes
    joda, men en pris på rundt 400-500 kroner er jo helt greit.
    Men dette må jo sjappe folka ta stilling til sammen med Sjapperådet.
    Tror nok hvertfall Sjapperådet er innstilt på å få til noen plagg i hvertfall.
    Er jo ikke snakk om 20 forskjellige gensere og sånn. er vel snakk om en genser/hettejakke. Muligens en lue og et skjerf

Leave a comment:

• Nesrene
    replied
    Originally posted by Pyro-fan View Post
    Nå trenger man ikke å bestille inn så fryktelig mye av hver ting til å begynne med da. Heller se ann litt hvordan salget er. Starter med et Begrenset antall slik at det blir litt ekslusivt
    Antallet man bestiller har definitivt mye å gjøre med prisen på produktet. Prisen igjen påvirker produktets evne til å selge.

- Nes

Leave a comment:

• Pyro-fan
    replied
    Nå trenger man ikke å bestille inn så fryktelig mye av hver ting til å begynne med da.
    Heller se ann litt hvordan salget er. Starter med et Begrenset antall slik at det blir litt ekslusivt

Leave a comment:

• Nesrene
    replied
    Originally posted by lillebror25 View Post
    nå syns jeg sjappa bør satse litt mer på hockey enn hva som er gjort tidligere.
    de begynte så vidt det var i fjor, med skikkelig salg av de vakre uniformene. håper utvalget blir bredere etterhvert, for vi som elsker hockey vil også dresse opp oss med vakre farger, med vålerenga hockey som skrift....
    Du kan anta at etterhvert som de artikler som finnes selger, så vil utvalget (sakte men sikkert) utvide seg.

Må Frode prisdumpe artikler hver vår så er det ikke liv laga.

- Nes

Leave a comment:

• lillebror25
    replied
    nå syns jeg sjappa bør satse litt mer på hockey enn hva som er gjort tidligere.
    de begynte så vidt det var i fjor, med skikkelig salg av de vakre uniformene. håper utvalget blir bredere etterhvert, for vi som elsker hockey vil også dresse opp oss med vakre farger, med vålerenga hockey som skrift....

Leave a comment:

• Pyro-fan
    started a topic Hockeyklær

Hockeyklær

Så vidt jeg har fått med meg, så var det snakk om at det skulle komme noen nye gensere, skjerf og en lue eller noe sånt.
    De er allerede utformet, men kommer disse plaggene til sjappa innen sesongstart? Eller blir det noe av i det hele tatt?
Working...
X